هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاربرد و نقش تخته وایت برد در زندگی امروز

تخته وایت برد و نقش آن

فرقی نمی کند در مدرسه مشغول به کار باشید یا دفتر کار؛ داشتن یک تخته سفید برای شما مزایای زیادی دارد. در ابتدا، تخته های سیاه رنگ برای آموزش استفاده می شدند. رفته رفته این تخته ها تکامل پیدا کرده و به شکل تخته سفید یا همان وایت برد امروز در آمدند. نقش تخته وایت برد،  امروزه بسیار پر رنگ تر از گذشته است. برای آشنایی با کاربرد و نقش تخته وایت برد در زندگی امروز این مطلب را از دست ندهید.

 

تخته وایت برد در شرکت

وایت برد یک ابزار کار آمد در شرکت­ ها

انواع روکش تخته وایت برد

تخته وایت برد در واقع یک سطح صاف و سفید است که برای نوشتن از آن استفاده می شود. اجزا یک تخته وایت برد شامل ام دی اف، یونولیت، زهوار آلومینیومی دور وایت برد و روکش است. تخته وایت بردها از روکش های متفاوتی ساخته شده اند. این تفاوت در کیفیت آن ها موثر است. در این نوشتار، انواع تخته وایت برد را به شما معرفی می کنیم تا در خرید روکش تخته وایت برد آگاهانه تصمیم بگیرید.

تخته سفید ملامین

اکثر وایت بردها در مدارس و دفاتر کار از این نوع هستند. روکش این نوع وایت برد از لمینت ساخته شده است. این نوع وایت برد برای خریدی مقرون به صرفه، می تواند انتخاب خوبی باشد.

تخته وایت برد مغناطیسی

این نوع وایت برد چون از ورق فولادی ساخته شده است . خاصیت آهن ربایی دارد. می توانید برگه یادداشت و تصاویر را با مگنت آهن ربایی روی این تخته بچسبایند. این نوع تخته به دلیل مغناطیسی بودن کمی گران است.

تخته وایت برد شیشه ای

اگر به دنبال تخته ای با کیفیت بالا هستید، به شما تخته وایت برد شیشه ای را پیشنهاد می کنیم؛ اما چرا وایت برد شیشه ای می تواند یک گزینه فوق العاده برای انتخاب باشد؟

·       از شیشه سخت تولید ساخته شده است . در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.  تمیز کردن سطوح شیشه ای بسیار آسان است. این موضوع در مورد وایت برد شیشه ای نیز صدق می کند. ظاهر شیک و مدرنی دارد.

بیشتر بخوانید : کاربرد تخته وایت برد و آشنایی با انواع آن

تخته وایت برد و نقش آن 

نقش تخته وایت برد در آموزش

 

نقش تخته وایت برد در محل کار و آموزش

وایت برد ها در محل کار و آموزش نقش بسیار مثبتی دارند که مزایای آن را با هم مطالعه می کنیم:

·       به راحتی پاک می شود و مجدد می توانید از آن استفاده کنید. برای مثال، برای تمرین ریاضی یا نمودارها در جلسات کاری عالی هستند. برای استفاده نیاز به ابزار خاصی ندارید .  تنها با یک ماژیک می توانید از آن استفاده کنید.

·       می توانید نقش تخته وایت برد را در مشارکت دانش آموزان در کارهای گروهی و کارمندان در جلسات شرکت به خوبی ملاحظه کنید. برای مثال معلمان با استفاده از وایت برد می توانند به دانش آموزان خجالتی کمک کنند . تا عملکرد بهتری داشته باشند. به گفته دیوید میلر، وایت برد به افزایش تعامل میان معلمان و دانش آموزان کمک می کند. فضای زیاد وایت برد باعث می شود که چند نفر هم زمان بتوانند از آن استفاده کنند. قیمت تخته وایت برد بزرگ برای مدرسه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

نقش تخته وایت برد

افزایش مشارکت کارمندان با تخته وایت برد

بیشتر بخوانید : چرا تاثیر وایت برد در آموزش غیر قابل انکار است؟

 

تجربه خریدی دلپذیر با آباد برد

اگر در یک کلاس آموزشی یا یک جلسه کاری شرکت کرده باشید . حتما دیده­ اید . که آنجا از یک تخته وایت برد استفاده شده است. استفاده گسترده آموزشگاه ها و دفاتر کاری، مفید بودن نقش تخته وایت برد و تابلو اعلانات را نشان می دهد. علاوه بر اطلاعات فوق، ما برای مشاوره در خرید همراه شما هستیم تا خریدی راحت را تجربه کنید. در آباد برد قیمت مناسب و کیفیت را تضمین می کنیم. 

بیشتر بخوانید : مهم ترین نکات خرید بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟