هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاربرد تخته وایت برد و آشنایی با انواع آن

کاربرد تخته وایت برد

در برخی موقعیت ها، قصد داریم مطالبی را در معرض دید دیگران قرار دهیم. آموزش مطالب درسی، معرفی محصولات یا خدمات، بیان اطلاعیه ها و حتی نمایش منوی رستوران ها از این دسته هستند. در همین راستا، تخته های وایت برد به کمک ما آمده اند. البته کاربرد تخته وایت برد به این موارد محدود نمی‌شود. تخته وایت برد با ورود به بازار، گرد و غبار ناشی از تخته های سیاه و هزینه فلیپ چارت ها را از بین برده اند.

وایت بردها بستری را ایجاد می‌کنند که تمام افراد می‌توانند مطالب آن را بخوانند، به آن مراجعه کنند یا درباره آن نظر بدهند. سوال اینجا است که کاربرد تخته وایت برد دقیقاً چیست و آیا تخته وایت برد انواع مختلفی دارد؟ در ادامه به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

انواع تخته وایت برد و مزایای آن

تخته های وایت برد مزایای بسیاری دارند. ماژیک های تولیدشده برای تخته وایت برد، پررنگ‌تر و بدون گرد و غبار هستند. به همین دلیل، می‌توان با آن ها خواناتر نوشت و برای افراد دارای حساسیت یا آسم مضر نیستند.

انواع تخته وایت برد در مدل ها و اندازه های مختلف به بازارها عرضه می‌شوند. از انواع تخته وایت برد می‌توان به تخته های معمولی یا ملامینه، تخته وایت برد شیشه ای، تخته مغناطیسی و تخته هوشمند اشاره کرد. مدل های بیان‌شده، از مهم‌ترین انواع تخته وایت برد به شمار می‌روند. کاربرد تخته وایت برد با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته وایت برد شیشه ای با ظاهری شیک و مدرن

تفاوت های بین انواع تخته وایت برد

تخته وایت برد شیشه ای

یکی از بهترین تخته وایت بردها، نوع شیشه ای است که مناسب کلاس های درس و دفاتر کار می باشد.

تخته وایت برد چینی یا سرامیکی

وایت برد های چینی یا سرامیکی، دومین گزینه مناسب برای دفاتر کار و کلاس های درس هستند. در میان تخته های سنتی، نوع وایت برد چینی انتخاب برتری خواهد بود.

تخته وایت برد

انواع تخته وایت برد

تخته وایت برد ملامینه

اگر به دنبال تخته وایت برد سبک، با کارآیی مناسب هستید، می توانید تخته وایت برد ملامینه را سفارش دهید.

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته های وایت برد مغناطیسی از نظر ظاهر شبیه به انواع تخته وایت برد معمولی هستند. اما به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند آهن ربا را جذب کنند. می توانید روی این تخته ها لوازمی مانند تخته پاک کن، استیکرها و ماژیک های مخصوص وایت برد با حالت آهنربایی را قرار دهید.

تخته وایت برد هوشمند

در حالت کلی، می توان تخته وایت بردهای هوشمند را در مراکز و مدارسی که از سیستم هوشمند استفاده می کنند، مشاهده نمود. این نوع از تخته ها می تواند گزینه مناسبی برای ارائه مطالب آموزشی و پژوهشی باشد.

بیشتر بخوانید : تفاوت های بین انواع تخته وایت برد

کاربرد تخته وایت  در رستوران ها و فست فودها

مدیر یک رستوران یا فست‌فود همواره نیاز دارد که مواردی را به کارمندان خود گوشزد کند یا مطالبی را به آن ها اطلاع دهد. به همین دلیل، استفاده از یک تخته وایت برد می تواند راه حل مناسبی باشد. تخته های مغناطیسی، برای اطلاع برنامه کاری و منوی رستوران ها و فست‌فودها مناسب هستند.

کاربرد تخته وایت برد در آموزشگاه ها

به دلیل استفاده مکرر از تخته در مراکز آموزشی، خرید تخته وایت برد مقاوم و با کیفیت برای آموزشگاه ها ضرورت دارد. تخته های ملامینه به دلیل مقاومت کمتری که دارند، برای محیط آموزشی مناسب نیستند. تخته های مغناطیسی، به علت قیمت به صرفه‌تر و کیفیت بالاتر، برای مراکز آموزشی توصیه می‌شوند.

کاربرد تخته  در ساختمان

معمولاً استفاده از تخته گران قیمت و سنگین، به عنوان تابلو اعلانات در ساختمان های مسکونی و اداری توصیه نمی‌شود. کاربرد تخته وایت برد  ملامینه در این ساختمان ها، به دلیل قیمت پایین و سبک بودن، بیشتر است.

از طرف دیگر، تخته وایت بردهای شیشه ای از ظاهری شیک و مدرن برخوردار هستند. همچنین، مقاومت بالایی دارند و لکه و خش، روی آن ها باقی نمی‌ماند. به همین دلایل، تخته وایت برد شیشه ای اغلب به عنوان انتخابی مناسب برای شرکت ها در نظر گرفته می‌شود.

کاربردهای مهم تخته وایت برد کدام اند؟

تخته وایت برد معمولاً در همه جا کاربرد دارد. ساختمان های اداری و مسکونی، شرکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها و آموزشگاه ها به تخته وایت برد نیاز دارند. با این وجود، مهم‌ترین کاربرد تخته وایت برد استفاده از این تخته ها در مراکز آموزشی است. مدارس، آموزشگاه ها، سمینارها و جلسات آموزشی از جمله مکان هایی هستند که تخته وایت برد در آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد تخته وایت برد

کاریرد تخته وایت برد

بیشتر بخوانید : کاربرد شیشه در تولید انواع وایت برد برای نوشتن ایده های خلاقانه

جمع بندی

وجود تنوع در کاربرد تخته وایت برد باعث تولید انواع مختلفی از آن ها در مدل ها، اندازه ها و جنس های متفاوت شده است. به همین دلیل، در نظر گرفتن تمام این تفاوت ها، برای انتخاب و خرید یک تخته مناسب، اهمیت دارد. مجموعه آباد برد ، با افتخار، انواع تخته وایت برد  ، تخته وایت برد شیشه ای ، تابلو اعلانات ... با کیفیت و به صرفه را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای خرید انواع تخته وایت برد با قیمت مناسب می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت ما اقدام کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟