هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تفاوت های بین انواع تخته وایت برد

انواع تخته وایت برد جدید

از انواع تخته وایت برد، به عنوان سطوحی استفاده می شود که بتوان به راحتی با استفاده از ماژیک های مخصوص، روی آن ها نوشت و در انتهای کار، نوشته ها را پاک نمود. در گذشته، از گچ برای نوشتن روی تخته های چوبی استفاده می شد. امروزه می توان تخته  وایت برد را در انواع مختلف یافت که هر یک کارآیی خاص خود را دارد.

خرید تخته وایت برد پایه دار

بهترین تخته وایت برد

بیشتر بخوانید : تخته شیشه ای چه نوع تخته ای است؟

تخته وایت برد شیشه ای

یکی از بهترین تخته وایت بردها، نوع شیشه ای است که مناسب کلاس های درس و دفاتر کار می باشد. شیشه استفاده شده در این تخته ها از جنس سکوریت بوده و دوام بالایی را به خود اختصاص می دهد. ضمن آنکه به راحتی در مقابل ضربات نمی شکند. سطح شیشه ای صاف، بوم نوشتاری عالی را فراهم می کند و پس از پاک کردن تخته، لکه یا سایه حروف را به جا نمی گذارد.

وایت بردهای شیشه ای عملکرد استثنایی را ارائه می دهند و طراحی شیک و مدرنی را برای ارتقاء هر فضای کاری دارند. ساختار بدون قاب و انتخاب گسترده رنگ ها به شما این امکان را می دهد که تخته را به طور یکپارچه با دکوراسیون خود مطابقت دهید.

امروزه، تخته وایت برد شیشه ای در دو گزینه مغناطیسی و غیر مغناطیسی موجود است. می توانید متناسب با نوع کارکرد خود، از انواع تخته وایت برد استفاده کنید.

خرید محصول : تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد چینی یا سرامیکی

وایت برد های چینی یا سرامیکی، دومین گزینه مناسب برای دفاتر کار و کلاس های درس هستند. در میان تخته های سنتی، نوع وایت برد چینی انتخاب برتری خواهد بود. این تخته ها دارای سطح چینی صاف هستند که نوشتن راحتی را فراهم می کند.

می توان ورق فولادی را برای مغناطیسی کردن تخته ها استفاده کرد. البته پرسلن به ضخامت شیشه نیست، به این معنی که می توانید از هر نوع آهنربایی روی این تخته ها استفاده کنید. این مدل از انواع تخته وایت برد غیر متخلخل است که از نفوذ جوهر نشانگر به سطح تخته جلوگیری می کند. بنابراین وقتی شما می نویسید، تخته لکه دار نمی شود.

تخته های چینی برای اتاق های کنفرانس شلوغ، مدارس و فضاهای مشترک عالی هستند. توجه داشته باشید که تخته های چینی و سرامیکی، سنگین تر از تخته های شیشه ای معمولی هستند. ما به شما توصیه می کنیم یک مکان محکم برای نصب برد انتخاب کنید و از چند نفر برای نصب کمک بگیرید.

انواع تخته وایت برد جدید

انواع تخته وایت برد

تخته وایت برد ملامینه

اگر به دنبال تخته وایت برد سبک، با کارآیی مناسب هستید، می توانید تخته وایت برد ملامینه را سفارش دهید. این تخته های ملامینه برای دفاتر خانگی کوچک، اتاق های مطالعه، کارگاه ها یا اتاق های جلسه، عالی هستند.

تخته های ملامینه غیر مغناطیسی بوده و دارای روکش خشک هستند. این نوع از تخته ها در مقایسه با دیگر انواع وایت برد مقاوم نیستند و برای حفظ سطح تخته، نیاز به تمیز کردن مکرر می باشد. با این حال، تخته های ملامینه مقرون به صرفه ترین نوع تخته هستند.

انواع تخته وایت برد 1402

جنس مرغوب وایت برد

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته های وایت برد مغناطیسی از نظر ظاهر شبیه به انواع تخته وایت برد معمولی هستند. اما به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند آهن ربا را جذب کنند. می توانید روی این تخته ها لوازمی مانند تخته پاک کن، استیکرها و ماژیک های مخصوص وایت برد با حالت آهنربایی را قرار دهید.

بیشتر بخوانید : انتخابی هوشمندانه با تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد هوشمند

در حالت کلی، می توان تخته وایت بردهای هوشمند را در مراکز و مدارسی که از سیستم هوشمند استفاده می کنند، مشاهده نمود. این نوع از تخته ها می تواند گزینه مناسبی برای ارائه مطالب آموزشی و پژوهشی باشد. ضمن آنکه برای نگارش روی آنها، باید از قلم های مخصوصی استفاده نمود. از همین روست که این نوع از تخته وایت برد با قیمت متفاوتی در مقایسه با دیگر انواع وایت بردها ارائه می شود.

انواع تخته وایت برد آباد برد

نوشتن راحت روی تخته وایت برد

بیشتر بخوانید : کاربرد و نقش تخته وایت برد در زندگی امروز

جمع بندی

مهم نیست که چه نوع تخته وایت بردی را انتخاب می کنید. هنگام انتخاب بهترین گزینه در میان انواع تخته وایت برد، لازم است تا نیازهای نوشتاری روزانه و ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. می توانید از میان تخته وایت بردهای معرفی شده، متناسب با بودجه و اولویت های خود، گزینه مناسب را برگزینید.

فروشگاه آباد برد

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟