هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخته شیشه ای چه نوع تخته ای است؟

خرید تخته وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه و اجزایی متشکل آنتخته شیشه ای یک صفحه شیشه ای بسیار بزرگ است که از آن برای نوشتن استفاده می شود. نوشتن بر روی این نوع تخته  وایت برد ها باید با ماژیک های مخصوص انجام شود و پاک کردن مطالب نیز  با پاک کن که از جنس ابر است و بسیار نرم است انجام می شود. شاید در نگاه اول اجزای شیشه ای وایت برد بسیار ساده بنظر برسند؛ اما باید به این نکته توجه داشت که نمی توان از هر نوع جنس شیشه و یا رنگ برای این تخته ها استفاده کرد.

امروزه برای ساخت تخته شیشه ای از جنس های شیشه ای مختلفی مانند فلوت، سکوریت و… استفاده می شود. شیشه وایت برد باید صاف و بدون هیچگونه موجی باشد، علاوه بر این طراحی این وایت ها باید به گونه ای باشد که خطر شکستن تخته شیشه ای را به حداقل ممکن برسانند. پایه ای که برای تخته شیشه ای وایت برد در نظر گرفته می شود، همگی از جنس آهن (فلز) هستند و بسیار سنگین هستند. بیشتر پایه ها دارای چرخ ترمز دار هستند و به راحتی می توان آنها را حرکت داد.

"</p

وایت برد شیشه ای پایه دار

بیشتر بخوانید : هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید

رنگ تخته  وایت برد

در تولید تخته شیشه ای انتخاب رنگ بسیار مهم است. رنگی که برای وایت شیشه ای استفاده می شود باید به گونه ای باشد که امکان ریزش رنگ از روی صفحه شیشه ای وجود نداشته باشد. رنگ مورد استفاده بر این نوع تخته نباید با گذشت زمان عوض شود.  می توان از رنگ مات برای این نوع تخته ها استفاده کرد؛ چرا که نسبت به رنگ های دیگر مناسب تر هستند.

رنگ های مختلفی برای  وایت برد شیشه ای در نظر گرفته می شود که زیبایی خاصی را جلو می دهند؛ اما در این نوع وایت ها بیشتر از رنگ سفید استفاده می شود، البته از رنگ های دیگر نیز استفاده می شود. همانطور که قبلا گفته شد از رنگ سفید برای تخته های وایت برد شیشه ای بیشتر استفاده می شود؛ زیرا با هر رنگی می توان بر روی این تخته مطلب نوشت و خوانایی افراد بر روی تخته سفید بهتر است و واضح تر می توانند مطالب را بخوانند. از رنگ سیاه نیز بر این نوع تخته ها استفاده می شود و تنها ماژیک مورد استفاده بر روی آنها رنگ سفید است. این نوع تخته های وایت برد شیشه ای بسیار زیبا و جذاب هستند.

استفاده از تخته وایت برد شیشه ای

استفاده از وایت برد  شیشه ای

بیشتر بخوانید : کاربرد تخته وایت برد و آشنایی با انواع آن

مزایای تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

وایت های  شیشه ای مزایای بسیاری دارند که در ادامه برخی از آنها را ذکر می کنیم.

  • در پشت  وایت برد یک صفحه فلزی. جود دارد که باعث می شود قابلیت مغناطیسی به وجود آید. این قابلیت بسیار کارآمد است و مزایای فراوانی دارد.
  • این نوع تخته ها جای ماژیک و تخته پاک کن دارند، اما از جنس شیشه نیستند و بیشتر از جنس فایبر هستند که خطر شکستگی را کاهش می دهند و مانند شیشه نیز شفاف هستند.
  • یکی از مزایای دیگر این تخته این است که هر نوع ماژیکی قابل استفاده بر این تخته ها است.
  • طول عمر تخته شیشه اینسبت به تخته وایت برد معمولی بیشتر است.
  • این نوع تخته ها را بر روی دیوار هم می توان نصب کرد.
  • این تخته ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند که باعث زیبایی و شیک بودن بیشتر محیط می شوند.
  • پایه ای که برای این وایت برد  ها استفاده می شود بسیار سنگین است و خطر برگشتن پایه و آسیب دیدن تخته را به حداقل رسانده است.

"خرید

خرید  وایت برد شیشه ای

 

بیشتر بخوانید:وایت برد شیشه و اجزایی متشکل آن

قیمت تخته  شیشه ای

تخته  وایت برد شیشه ای ویژگی های بسیاری دارند، به همین دلیل نسبت به وایت برد های معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند. اما این تخته مزایای بسیار زیادی دارد و با توجه به قیمت بالا از کیفیت، ماندگاری و طول عمر زیادی برخوردار است. البته قیمت تخته شیشه ای همیشه ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی مانند نوسانات در بازار ممکن است قیمت این وایت برد  متغیر باشد.

کیفیت این تخته بسیار مهم است و از عوامل موثر در بالا رفتن قیمت تخته است . هر چه کیفیت  وایت برد  بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. جنس و نوع شیشه بکار رفته در این نوع تخته ها نیز باعث می شوند تا قیمت متفاوتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید : تفاوت های بین انواع تخته وایت برد

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟