هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مهم ترین نکات خرید بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

برای انتخاب بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای به نکات زیادی باید توجه داشته باشید. این نکات شامل کیفیت، امکانات، نوع طراحی و غیره است. تخته وایت برد شیشه ای در مکان های مختلف مانند مدارس، دانشگاه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تخته های شیشه ای جایگزین مناسبی برای تخته سیاه به شمار می روند. با خرید تخته وایت برد شیشه ای دیگر نیاز به استفاده از گچ نیست و تمیز کردن این تخته ها بسیار آسان است. برای آشنا شدن با نکات خرید تخته وایت برد شیشه ای می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

معرفی بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

معرفی معتبر ترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

مارک های مختلفی در زمینه تخته وایت برد وجود دارد که در ادامه به بهترین ها اشاره شده است.

  • inko-glassboard

برند اینکو گلس برد از جمله تولید کنندگان ایرانی به شمار می رود که در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است . توانسته با ارائه کیفیت مطلوب، رضایت مشتریان را جلب کند.

  • Dudes Glass

تخته وایت بردهای تولید شده در این برند، ویژگی های متفاوتی دارند. لبه ی تخته با چوب پنبه و روکش آلومینیوم ساخته شده است .  که خاصیت آهن ربایی دارد و نصب آن کار سختی نخواهد بود.

  • Quartet Infinity

این شرکت از بزرگترین تولید کننده های تخته وایت برد شیشه ای است  . که در ابعاد بزرگ کار می کند. ویژگی مهم تخته های تولید شده در این برند، خاصیت بالای مغناطیسی آن ها است. کیفیت تخته های برند Quartet Infinity کاملا مورد تایید است.

  • U Brands Black

جنس رویه ی تخته های برند یو بلک بسیار عالی است .  به راحتی می توان آن را پاک کرد. تنوع بالای تخته های این مارک، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

  • Co-Z

Co-Z یکی از بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای است که تا به امروز دیده اید. وزن بالای تخته ها به دلیل استفاده از مواد درجه یک می باشد.

  • Clarus

یکی از معروف ترین مارک های تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای است  . که حتما تا به حال اسم آن را شنیده اید. ویژگی مهم این نوع از تخته ها در مقاومت بالا و قابل استفاده در مکان های مختلف است.

بهترین مارک تخته وایت برد

تخته شیشه ای وایت برد در کلاس درس

بیشتر بخوانید : تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

نکات خرید تخته وایت برد شیشه ای

در خرید بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • ابعاد

ابتدا اندازه مورد نظر خود را تعیین کنید. انتخاب ابعاد مناسب برای استفاده در مکان مورد نظرتان، مهم است.

  • قابلیت مغناطیسی بودن

اگر نیاز به استفاده از مکمل های مغناطیسی مانند مگنت دارید یا علاقه مند به چسباندن مطالب بر روی تخته تان هستید . اطمینان حاصل کنید که تخته شیشه ای قابلیت مغناطیسی بودن دارد.

  • امکان نصب

بررسی کنید که تخته وایت بردی که قصد خریداری آن را دارید .  به آسانی قابل نصب است یا خیر. بررسی کنید که آیا از تسمه و یا وسایل دیگری در نصب آن استفاده می شود.

  • کیفیت پاک کردن

برخی تخته های شیشه ای به دلیل کیفیت بد، پس از پاک کردن نوشته ها و نشانه ها، لکه های آبی روی خود به جا می گذارند.

  • ضخامت

ضخامت تخته وایت برد شیشه ای می تواند نقش مهمی در استحکام و ماندگاری آن ایفا کند.

  • ضد انعکاس نور

مطمئن شوید که تخته وایت بردی که خریداری می کنید . دارای پوشش ضد انعکاس است تا در هنگام نوشتن و خواندن روی آن، از انعکاس نور جلوگیری شود.

  • مقاومت در برابر خط و ضربه

تخته وایت بردهای شیشه ای باید مقاوم و دارای صفحه محافظ در برابر خط و ضربه محکم باشند.

  • هزینه

هزینه یکی از عوامل مهم در خرید تخته وایت برد شیشه ای است. مطمئن شوید که هزینه تخته با بودجه ی شما همخوانی دارد.

تخته های شیشه ای

استفاده از تخته شیشه ای در ادارات

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی تخته وایت برد چه مزایایی دارد؟

نتیجه گیری

تخته وایت برد شیشه ای، ظاهر بسیار جالب و مدرنی دارد  . که با دکوراسیون محیط های مختلف قابل تطبیق است. در خرید اینترنتی بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای ، تخته وایت برد مفناطیسی ، تابلو اعلانات … باید توجه داشته باشید تا محصولی درجه یک را انتخاب کنید. خرید اینترنتی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به سادگی و از درون خانه بتوانید با توجه به نیاز خود خرید کنید. باید دقت داشته باشید که فقط سایت های معتبر را برای خرید اینترنتی انتخاب کنید. ما اینجا در سایت آباد برد ، زیرساخت یک خرید مطمئن و آسان را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید و مشاوره می توانید همین الان با کارشناسان تیم ما ارتباط برقرار کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟