هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته های شیشه ای

،.تخته های شیشه ای یکی از جدیدترین تخته های وایت برد هستند که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. این تخته ها دارای مدل های مختلف در رنگ های گوناگون هستند. طول عمر تخته های شیشه ای بسیار زیاد است . شما می توانید به راحتی و بدون بر جای گذاشتن خط روی آن ها بنویسید. جنس این تخته ها از شیشه است به طوری که شما می توانید قسمت پشت آن ها را مشاهده کنید. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم این تخته ها را جلوی یک دیوار صاف و یک دست قرار دهید.  تا بتوانید بدون هیچ دردسری مطالب مختلف را روی آن بنویسید. در ادامه شما را با هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید آشنا می کنیم.

تخته وایت برد شیشه ای 2

مهم ترین ویژگی های تخته های وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته های وایت برد شیشه ای به تخته هایی گفته می شود که شفاف هستند و از شیشه ساخته شده اند. برای نوشتن روی این تخته ها حتما باید از ماژیک های مخصوص استفاده کنید. علاوه بر این سعی کنید تخته پاک کن هایی که دارای جنس ابری هستند را برای پاک کردن نوشته های خود مورد استفاده قرار دهید.

پس از پاک کردن نوشته ها توسط این تخته پاک کن ها شما هیچ ردی از نوشته قبلی روی تخته مشاهده نمی کنید. گلس بردها اغلب از جنس شیشه های مقاوم به ضربه تولید می شوند. این تخته های وایت برد بسیار با کیفیت و محکم هستند و در اثر ضربه نمی شکنند. شما می توانید انواع تخته وایت بردهای شیشه ای را در محیط کار، منزل و … مورد استفاده قرار دهید.

بیشتر بخوانید : هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید

انواع تخته وایت بردهای شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. مهم ترین مسئله ای که در زمان خرید این تخته ها باید به آن دقت داشته باشید جنس شیشه و مرغوبیت آن است. تخته های وایت برد شیشه ای بر اساس نوع شیشه به مدل های مختلفی تقسیم می شوند.  که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم:

تخته وایت برد شیشه ای معمولی

جنس شیشه استفاده شده در این گلس بردها معمولی است و مقاومت و استحکام بالایی ندارد. تخته وایت بردهای معمولی قیمت ارزانی دارند .  همین مسئله نیز باعث شده تا تعداد افراد زیادی خواهان خرید آن ها را باشند. البته باید دقت داشته باشید که احتمال شکستگی و خرد شدن این تخته ها بسیار بالا است.

تخته وایت برد شیشه ای

مزایای استفاده از تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای سکوریت

جنس شیشه استفاده شده در این نوع از تخته ها از نوع سکوریت بوده و در کوره حرارت داده شده است. شیشه هایی که حرارت دیده اند مقاومت بالایی در برابر ضربه و آسیب از خود نشان می دهند. در واقع شیشه استفاده شده در این تخته ها از نوع نشکن است   همین مسئله نیز باعث شده تا قیمت بالایی نسبت به تخته های وایت برد معمولی داشته باشند.

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی علاوه بر نشکن بودن دارای خاصیت مغناطیسی نیز هستند. این مسئله به این معنا است که شما می توانید به راحتی نوت های مختلف را روی کاغذ بنویسید . آن ها را به وسیله آهن ربا به این تخته ها وصل کنید. در واقع شما علاوه بر نوشتن روی تخته های وایت برد مغناطیسی می توانید از آن ها به عنوان تابلو اعلانات نیز استفاده کنید.

تخته های شیشه ای

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخته شیشه ای وایت برد

بیشتر بخوانید : قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه چیزهایی بستگی دارد؟

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید را مورد بررسی قرار دهیم. تخته های وایت برد شیشه ای در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات دارای مدل های مختلفی هستند . که از جمله آن می توان به تخته های شیشه ای معمولی، سکوریت و مغناطیسی اشاره کرد. شما می توانید از تخته های مغناطیسی به عنوان تابلو اعلانات نیز استفاده کنید. تنها کافی است . از یک آهن ربا برای چسباندن کاغذ به این تخته ها استفاده کنید. تخته های وایت برد شیشه ای در انواع مختلف در وب سایت آباد برد موجود هستند .  شما می توانید بر اساس نیاز خود یکی از مدل های آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟