هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه چیزهایی بستگی دارد؟

قیمت تخته وایت برد شیشه ای

در گذشته در مراکز آموزشی یا کلاس درس از تخته سیاه گچی استفاده می کردند. بعد از مدتی تخته وایت برد جای تخته سیاه را گرفت و به گونه ای رواج پیدا کرد که نه تنها در مراکز آموزشی بلکه در دفتر کار، اتاق مدیریت و منازل هم از تخته وایت برد استفاده می شود. بعد از گذشت چندین سال از اولین تولید تخته های وایت برد، این تخته ها دچار تغییرات شگفت انگیزی شده اند و اکنون تخته وایت برد با صفحه شیشه ای تولید می شود به طوری که نه تنها برای نوشتن بلکه برای پخش ویدیو یا به عنوان تخته اعلانات و تابلو اعلانات  … کاربرد دارد.

وایت برد شیشه ای چه ویژگی هایی دارد؟

جدیدترین و مدرن ترین نوع تخته وایت برد، تخته وایت برد شیشه ای است که در دو نوع فریم ام دی اف و متد جدید بدنه فریم و سکوریت وجود دارد. در اوایل تولید وایت برد شیشه ای از شیشه معمولی استفاده می شد که هم وزن سنگین و هم خطر شکنندگی بالایی داشت و از نظر وضوح نوشته ها و کیفیت دید و بازتاب نور با نواقص زیادی روبرو بود. به همین علت شیشه سکوریت را جایگزین شیشه معمولی کردند تا این مشکلات برطرف شوند.

 

 قیمت تخته وایت برد شیشه ای، با توجه به معایب و مزایای آن

مزایای تخته وایت برد شیشه ای

۱٫سریع پاک می شود و کوچک ترین لکه و رد ماژیکی روی آن باقی نمی ماند.

۲٫بسیار شیک و فانتزی است و در دو نوع معمولی و مغناطیسی وجود دارد.

معایب وایت برد شیشه ای

در نوع معمولی آن انعکاس نور به مراتب بیشتر از نوع وایت برد مغناطیسی رنگی آن است.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای در مدل های مختلف چقدر است؟

تخته وایت برد شیشه ای در چهار مدل تولید می شود که قیمت هر کدام تفاوت دارد، در متن زیر شما را با انواع قیمت تخته وایت برد شیشه ای آشنا می کنیم.

وایت برد شیشه ای تیپ۱: دارای دوسال ضمانت،  شیشه ۶ میل سکوریت و وضوح متون ۵۰ درصد است. این تخته از اندازه ۴۰×۶۰ به قیمت۷۰۰٫۰۰۰ تومان شروع و در اندازه ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۲۰۰۰٫۰۰۰ تومان به پایان می رسد.

وایت برد شیشه ای تیپ ۲: دارای شیشه میرال ۶ میل سکوریت و چهار سال گارانتی و رنگ مایع است. این مدل وایت برد از اندازه ۴۰×۶۰ به قیمت ۹۰۰٫۰۰۰ تومان شروع می شود و به اندازه  ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۲۰۰٫۲۰۰۰ تومان می رسد.  

وایت برد شیشه ای تیپ ۳: دارای شیشه سوپر کلیر و ۶ میل سکوریت و ۶ سال گارانتی تعویض کالا، رنگ مایع کوره ای، فلنج زیبای آلومینیومی در بالا و پایین گلس برد است که از اندازه ۴۰×۶۰ در قیمت ۲۰۰٫۱۰۰ تومان شروع می شود و در اندازه ۲۵۰×۱۲۵ به قیمت ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ به پایان می رسد.

وایت برد شیشه ای تیپ۴: این وایت برد لوکس صادراتی و دارای وضوح متون صد در صد است که از اندازه ۴۰×۶۰ در قیمت ۴۰۰٫۱۰۰۰ تومان آغاز و در اندازه ۱۲۵×۲۵۰ به قیمت۳٫۱۰۰٫۰۰ تومان می رسد.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای

قیمت تخته وایت برد شیشه ای با کیفیت  

بیشتر بخوانید : ۵ مزیت اساسی گلس برد چیست و چرا باید آن را جایگزین تخته وایت برد کنیم؟ 

آیا مشخصات فنی تخته وایت برد شیشه ای را می دانید؟

وایت برد شیشه ای در دو نوع ام دی اف  و آلومینیم با توجه به درخواست مشتری ساخته می شود. این نوع تخته ها کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شما می توانید از این تخته ها در مراکز آموزشی، اداره ها و منازل استفاده کنید. هر چه کیفیت این تخته بیشتر باشد قیمت تخته وایت برد شیشه ای هم بالاتر می رود.

چه مواد اولیه ای در ساخت وایت برد شیشه ای استفاده می شود؟

جنس صفحه آن از شیشه فلوت با ضخامت ۵ میل کوره ای، استاندارد، صیقل خورده بدون انحنا و خط و خش است. رنگ شیشه این تخته، پلی اورتان روغنی کوره ای سفید مات است و به دلیل منعکس شدن نور در شیشه، این نوع پوشش رنگی از میزان منعکس شدن نور کم می کند و موقع نوشتن و دیدن از دوبینی خطوط و رفلکس نور جلوگیری می کند.

امروزه افرادی در تولید این تخته ها از مواد نامرغوبی مثل پلاستیک، شیشه شیت و طلق استفاده می کنند. شما هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید. کیفیت نوری سطح شیشه فلوت با شیشه شیت سایش خورده و پولیش خورده متفاوت است.

پشت تخته وایت برد از فیبر ۵ میل مخصوص وایت برد استفاده شده است؛ که باعث مقاومت تخته در برابر هوای مرطوب می شود. اگر می خواهید تخته وایت برد با عمر طولانی تر داشته باشید به قیمت تخته وایت برد شیشه ای دقت نکنید و فکر نکنید که دارید پولتان را هدر می دهید.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای مناسب

جمع بندی

به طور کلی برای خرید تخته وایت برد شیشه ای باید به نکاتی توجه کنید تا از خریدتان راضی باشید و همچنین بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای را برای خرید انتخاب کنید. درست است که برند در قیمت تخته وایت برد شیشه ای تاثیر دارد اما کیفیت آن را هم بالاتر می برد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش تخته وایت برد چه مشخصاتی دارد؟

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟