هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

۵ مزیت اساسی گلس برد چیست و چرا باید آن را جایگزین تخته وایت برد کنیم؟

گلس برد چیست

تخته های وایت برد، برای سال های طولانی یکی از محبوب ترین ابزارها در مدارس و ادارات بودند. با این حال  به نظر می رسد، زمان آن فرا رسیده تا رو به جلو حرکت کنیم و گزینه های مدرن را بهتر بشناسیم. تخته های شیشه ای با ظاهر جذاب و سبک معاصر، جایگزین مناسبی برای تخته های وایت برد سنتی محسوب می شوند. این تخته ها علاوه بر امکان نوشتن و برقراری ارتباط بصری، به یکپارچگی و زیبایی دفاتر هم کمک می کنند. اگر می خواهید بدانید که مزایای گلس برد چیست و چرا خرید آن برای دفتر شما ضروری است، تا انتها همراه ما باشید.

گلس برد جدید 1

مزایای گلس برد

ویژگی های متمایز گلس برد در مقایسه با تخته وایت برد

گلس بردها از شیشه سکوریت ساخته می شوند، بنابراین بسیار بادوام هستند و عمر طولانی تری نسبت به وایت بردها دارند. شیشه سکوریت، ۱۰ برابر مستحکم تر از شیشه معمولی است. در نتیجه گلس بردها به آسانی نمی شکنند. علاوه بر این، یک پوشش ضدخش نیز بر روی پانل های شیشه ای وجود دارد که باعث دوام بیشتر تخته می شود. اما سایر ویژگی های متمایز گلس برد چیست و چرا این تخته ها تا این حد محبوب هستند؟

تخته های شیشه ای نه تنها از لحاظ زیبایی برتری دارند، بلکه کاربردهای متنوعی را نیز شامل می شوند. شما می توانید گلس برد را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید و نوع شیشه (شفاف یا اکریلیک) را انتخاب نمایید. در ضمن امکان چاپ تصاویر بر روی برد یا نورپردازی LED، به شما اجازه می دهد، مطابق سلیقه و نیازهای خود عمل کنید.

ساخت تخته وایت برد1402

قیمت گلس برد

بیشتر بخوانید :  آشنایی با تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و کاربرد آن

مزیت های اصلی گلس برد چیست و از چه قابلیت هایی برخوردار است؟

این محصول درجه یک ارزش فوق العاده ای به خانه، محل کار یا مدرسه شما می دهد. مزایای ویژه گلس برد عبارتند از:

۱٫تمیز کردن آسان

شیشه مقاوم گلس برد، محافظت عالی در برابر ساییدگی و لکه ایجاد می کند. از آن جایی که این شیشه ساختاری غیرمتخلخل دارد، هیچ ردی از ماژیک بر روی گلس برد باقی نمی ماند. بنابراین به راحتی می توانید، تمام انواع لکه های سخت اعم از رنگ، روغن و حتی جوهر دائمی را از روی آن پاک کنید.

۲٫دوستدار محیط زیست

گلس بردها ۱۰۰% از شیشه سکوریت تهیه شده اند و در تولید آن ها هیچ ماده غیرعادی به کار نرفته است. از این رو کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به آن آسیب نمی زنند.

گلس برد چیست

گلس برد چیست

۳٫نصب ساده و سریع

خوشبختانه برای نصب تخته وایت برد شیشه ای نیازی به استخدام تیم حرفه ای ندارید. به طور معمول نصب آن حدود ۲۰-۲۵ دقیقه طول می کشد و تنها دو نفر برای انجام این کار کافی است.

۴٫تنوع رنگی و طراحی هوشمندانه

امکان سفارش بردهای شیشه ای در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارد. همچنین شما می توانید، با چاپ تصاویر رسمی برند، به راحتی گلس برد خود را شخصی سازی کنید.

۵٫کاربردهای متنوع گلس برد

تخته های شیشه ای در کنار کاربرد متداول برای نوشتن، به عنوان یک تخته مغناطیسی نیز کاربرد دارند. شما می توانید به وسیله آهن ربا هر نوع یادداشت، کارت دعوت، عکس و … را روی آن نصب کنید. این امر به ویژه برای اهداف آموزشی و کلاس های درس، حائز اهمیت است.

گلس برد جدید

ویژگی های گلس برد

بیشتر بخوانید  : هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید

راهنمای خرید گلس برد و نکاتی که می بایست به آن توجه کنید

هنگام خرید تخته، مانند هر کالای دیگری، ممکن است با فاکتورهایی روبرو شوید که تصمیم گیری را برای شما دشوار کند. پس راهکار انتخاب صحیح گلس برد چیست و چگونه تفاوت ها را تشخیص دهیم؟ زمان خرید به مواردی اعم از نحوه نصب، استحکام، کیفیت و ضخامت شیشه توجه کنید. این تخته ها با ضخامت ۳ تا ۸ میلی متر تولید می شوند و انواع ضخیم اغلب از کیفیت بالاتری برخوردارند. در ضمن شیشه های تقویت شده، در برابر آسیب مقاوم تر هستند.

آیا برای دفتر، محل کار، موسسه یا خانه خود به یک تخته باکیفیت، کارآمد و به صرفه نیاز دارید؟ ما در آبادبرد با سال ها تجربه در حوزه تولید تابلوهای اعلانات ،تخته وایت برد  و نوشتاری با بهترین متریال و مناسب ترین قیمت، آماده خدمت رسانی هستیم. تنوع محصولات و قیمت آن ها را در سایت ما مشاهده کنید و جهت خرید تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید : کاربرد شیشه در تولید انواع وایت برد برای نوشتن ایده های خلاقانه

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟