هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آشنایی با تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و کاربرد آن

تخته وایت برد شیشه ای جدید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ساخت و تولید کالاهای بسیار کاربردی تر هستیم  که یکی از این محصولات تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی است.

این محصول شبیه به یک تکه شیشه سفید رنگ است که بدون قاب طراحی شده و بر روی دیوار متصل می شود. برای تولید این تخته وایت برد از شیشه های غیر جاذب استفاده کرده اند . که بدون نگرانی از ایجاد لک روی آن، می توانید از تخته برای نوشتن مطالب آموزشی استفاده کنید.

تخته وایتبرد شیشه ای مغناطیسی از مقاومت بالا برخوردار است . این محصول ضد خش و ضد ضربه است.  با برخورد اشیا به راحتی خراشیده نشده و یا فرورفتگی در آن ایجاد نمی شود.

تخته وایت برد شیشه ای

 وایتبرد شیشه ای مغناطیسی برروی پایه

خرید محصول : تخته وایت برد شیشه ای

طریقه نصب تخته وایتبرد شیشه ای مغناطیسی

نصب این محصول کاری بسیار آسان و بی دردسر است . در کوتاه ترین زمان امکان نصب تخته وایت برد بر روی دیوار وجود دارد. در تخته وایتبردهای شیشه ای مغناطیسی محل نصب پیچ ها بر روی دیوار از قسمت جلو مشخص است. همین امر باعث شده تا آویزان کردن تخته به طور دقیق انجام شود. نصب این تخته هم به صور افقی و هم عمودی انجام می شود.

خصوصیات تخته وایتبرد شیشه ای مغناطیسی

در این تخته وایت بردها ویژگی های بسیاری وجود دارد که آن را از سایر محصولات متمایز کرده است . برخی از آن ها عبارت اند از:

  • شیشه تخته وایت برد بدون قاب طراحی شده است که بعد از نصب تصور می شود  که تخته وایت برد بر روی دیوار شناور است.
  • جنس شیشه این محصول از نوع غیر جاذب است .که بعد از پاک کردن نوشته هیچ گونه لکه روی آن باقی نمی ماند
  • شیشه در برابر ضربه و خراش از مقاومت بالایی برخوردار است و به راحتی آسیب پذیر نیست.
  • به دلیل انعکاس نور و وجود شفافیت در این تخته وایت برد، چشم بیننده دیر تر خسته می شود.
  • دارای لوازم جانبی مانند نشانگر، آهنربا قوی، سینی برای جابجایی لوازم و… است.
  • به دلیل داشتن کیفیت عالی از طول عمر بالایی برخوردار است . سالیان طولانی می توان بدون خرابی از آن استفاده کرد
  • تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی دارای گارانتی و ضمانت بازگشت است . بعد از نصب اگر مشکلی وجود داشت می توانید بدون نگرانی محصول را برگشت بزنید.
  • این تخته وایت بردها در مدارس و شرکت ها قابل استفاده هستند .

تخته وایت برد شیشه دار

نصب تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی در ادارات

بیشتر بخوانید :  مزایا خرید وایتبرد شیشه ‌ای مغناطیسی

انواع تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایتبرد شیشه ای مغناطیسی در دو نوع MDF و آلومینیوم تولید می شوند . که انتخاب هر کدام به عهده مصرف کننده است. جنس صفحه این تخته ها از شیشه Float است که دارای ضخامت پنج میل است . شیشه وایت برد بدون انحنا و خط و خش است و رنگ استاندارد این شیشه ها پلی اورتان روغنی کوره ای سفید در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشت کار از فیبرهای پنج میل که مناسب برای تخته های شیشه ای است استفاده کرده اند  .که باعث شده این محصول در فضای مرطوب از دوام و مقاومت بالایی برخوردار شود.

نگه داری تخته وایت برد شیشه ای

نگه داری از تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی کار چندان دشواری نیست. این محصول به گونه ای طراحی شده است . که اگر نوشته ها به مدت طولانی بر روی صفحه آن باقی بماند بعد از پاک کردن هیچ ردی از خود بجای نمی گذارند. در هنگام کثیف شدن تخته می توانید با کمک محلول شیشه پاک کن و دستمال نخی شیشه را تمیز کنید. تنها نگرانی برای آسیب رسیدن به تخته وایت برد اصابت شی تیز با صفحه آن است که با برخورد جسم تیز امکان ایجاد خط وجود دارد.

برخود اجسام سنگین مانند سنگ نیز می تواند موجب شکسته شدن شیشه تخته وایت برد شود. به طور کل اگر از تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به خوبی مراقبت کنید شاهد طول عمر بالای آن نسبت به سایر مدل های وایت برد خواهید بود.

تخته وایت برد شیشه دار جدید

لوازم جانبی تخته وایت برد

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی ابزار های جدید و پر کاربردی تولید می شوند که باعث رفاه حال افراد جامعه می شوند که یکی از این ابزارها تخته وایت بردهای مغناطیسی است که به نسبت تخته های قدیمی بسیار مفید و کاربردی واقع شده است.محصولات دیگر مانند تخته وایت برد ،تابلو اعلانات ….

بیشتر بخوانید : تاثیر تخته وایت برد شیشه ای برای کودکان در کاهش استرس آن ها

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟