هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مزایا خرید وایت برد شیشه ‌ای مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای

تخته های گچی قدیمی معمولاً مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد می کردند. حتی بعضی از افراد نمی توانستند از آن ها به راحتی استفاده کنند به این دلیل که با حساسیت پوستی مواجه می شدند. اما امروزه تخته هایی تحت عنوان وایت برد شیشه ای ساخته شده اند که کاربران بسیاری با خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی می توانند بدون وجود هیچ مشکلی از آن ها استفاده کرده و دیگر درگیر مشکلات پیشین با تخته های گچی نخواهند بود.

تعریفی از وایت برد شیشه ای مغناطیسی

این تخته جزء وایت بردهایی است که از امکانات خاصی برخوردار بوده، به گونه ای که در پشت آن صفحه ای فلزی تعبیه شده که خاصیت مغناطیسی دارد.

مشخصات تخته های وایت برد شیشه ای مغناطیسی

شیشه مغناطیسی به کار رفته در تخته وایت برد مغناطیسی از مشخصات خاصی برخوردار است که در ادامه به آن می پردازیم.

در هنگام خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی به جنس شیشه آن دقت کنید که معمولا از نوع نشکن است و ضخامت آن در حد ۴ میلی متر در نظر گرفته می شود. آهن ربایی که در این تخته وجود دارد می‌ تواند ابزارهایی از جنس کاغذ را به خود جذب کند. اطراف این تخته با استفاده از دستگاهCNC  تراش خورده که حالت تیزی خطرناکی ندارد. سطح این تخته حالت لیزی نداشته؛ بنابراین افراد می توانند به راحتی روی آن بنویسند.

خرید تخته وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای مغناطیسی

برخی از افراد ترجیح می ‌دهند که هر چند وقت یک بار سطح تخته وایت برد شیشه مغناطیسی را ضد عفونی کنند که این تخته این قابلیت را دارد و اشخاص می توانند آلودگی ‌های روی صفحات آن را از بین ببرند.

چند مورد از  تخته شیشه ای مغناطیسی

امروزه صنایع مختلف به قدری پیشرفت کرده اند که طراحان توانسته اند تخته های متنوعی را تولید نمایند تا افراد بتوانند در هر سغلی که هستند در صورت نیاز از این تخته ها استفاده کنند. این بردها به قدری متنوع ساخته شده اند که افراد در هر مکانی با هر فضایی می توانند از آن ها بهره مند شوند. به هنگام خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی نمونه هایی زیر پیش روی شما قرار خواهند داشت.

  1. ابعاد ۱۲* ۱۵ در رنگ های صورتی و سبز با جنس پلی اورتان روغنی
  2. ابعاد ۱۷*۲۵ در رنگ های سبز و طوسی از جنس شیشه پلیت
  3. ابعاد ۱۹*۴۵ در رنگ های سفید و آبی از جنس شیشهfloat با ضخامت ۵ میلی متر

بیشتر بخوانید : کاربرد شیشه در تولید انواع وایت برد برای نوشتن ایده های خلاقانه

مزایای خرید وایتبرد شیشه ای

زمانی که از این تخته ها استفاده می کنید، می ‌توانید رنگ ‌های مختلفی را برای نوشتن مورد استفاده قرار دهید. اما این امکان برای بسیاری از تخته ها فراهم نبوده است. می ‌توانید پس از خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی آن را به هر جایی که علاقه مند هستید منتقل نمایید. در واقع باید گفت که این تخته ها به گونه ای ساخته شده اند که برای جا به جایی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

تخته وایت برد شیشه ای

خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی

اما بعضی از تخته های گچی ثابت بوده و به راحتی قابل جا به جایی و حرکت نبوده اند. اما وایت برد شیشه مغناطیسی در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند و شما می توانید در ابعاد دلخواه خود نسبت به خرید این تخته اقدام کنید.

خرید محصول : خرید وایتبرد شیشه ای

بعضی از افراد تنها به عنوان ابزاری نوشتاری از این تخته ها بهره نمی برند . ترجیح می دهند که برای تکمیل کردن آموزش از مطالب کاغذی نیز استفاده کنند. یکی از مزایای آن که به هنگام خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی توجه بسیاری از افراد را به خود معطوف می کند . امکان چسباندن کاغذ به سطح آن ها بوده که به علت وجود مگنت هایی در پشت این تخته صورت می گیرد.

نحوه ساخت تخته وایت برد

تخته های مغناطیسی به نحوی ساخته شده ‌اند که به راحتی و بدون هیچ گونه سختی پاک می شوند.  اما تخته های قدیمی مخصوصاً نوع گچی به سختی پاک می شدند. همواره یکی از دغدغه های افراد پاک شدن سطح تخته های گچی بوده که امروزه با وجود وایت برد شیشه ای مغناطیسی این مشکل برطرف گردید.

افرادی که از فضای بسیار کوچکی برخوردار هستند و نمی‌ توانند از هر نوع تخته ای استفاده کنند . قادر خواهند بود با خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی امور مختلفی را در این زمینه به انجام برسانند. زیرا تخته های مغناطیسی قابلیت های فوق العاده ای دارند که یکی از آن ها امکان استفاده از هر دو روی آن ها است.

فروش تخته وایت برد شیشه ای

قیمت وایت برد شیشه ای مغناطیسی

جمع بندی

از زمانی که تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به بازار عرضه شده اند، بسیاری از افراد به دلیل ویژگی های فراوان این تخته ها توانسته اند از آن ها به راحتی استفاده کنند. این محصول تنها جنبه تزئینی ندارد. در نتیجه به هنگام خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی می توان این موضوع را مد نظر قرار داد که شکل ظاهری این تخته ها باعث شده تا افراد بتوانند در فضاهای گوناگونی از جمله آشپزخانه یا پذیرایی نیز از آن ها استفاده نمایند.

این تخته ها به قدری مقاوم هستند که در برابر صدمات وارده یا حتی حرارت نسبتاً شدید مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند . و به روشی ساخته شده اند، که خط و خش به آن ها وارد نشود. همچنین گاهی بعضی از افراد نمی توانند انعکاس نوری توسط صفحات تخته ایجاد می شود را تحمل کنند.  در صورتی که این مشکل در تخته های شیشه ای وجود ندارد. چنانچه قصد خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی،تخته وایت برد ، تابلو اعلانات ….. را دارید می توانید به صفحه فروشگاه آباد برد  و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تخته وایت برد

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟