هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید تخته وایت برد پایه دار

خرید تخته وایت برد پایه دار

در مورد خرید تخته وایت برد پایه دار چه می دانید؟ امروزه استفاده از تخته های وایت برد به شدت رواج پیدا کرده است و دیگر در مدارس و ادارات خبری از تخته های گچی نیست. اما برای خرید این محصولات باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید.

در ابتدا باید دقت نمایید که نخستین گام برای انتخاب تخته وایت برد مناسب توجه به سایز و اندازه آن است. شما باید بر اساس نوع کاربری که از تخته وایت برد انتظار دارید، اقدام به خرید آن نمایید. در ادامه مطلب به بررسی تخته وایت برد پایه دار و نکات مهم در زمان خرید آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

نگاهی به انواع تخته های وایت برد

در ابتدا بهتر است شما را با انواع تخته های وایت برد موجود در بازار آشنا کنیم. انواع مختلفی از این محصولات در بازار موجود هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود و نوع کاربری یک یا چند مدل از آن ها را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی انواع این تخته ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید : آشنایی با تخته وایت برد مدیریتی و کاربرد های آن

تخته وایت برد معمولی

همان طور که از نام این نوع تخته وایت برد پایه دار پیداست، معمولی بوده و دارای سایزها و مدل ها مختلفی است.

تخته وایت برد پایه دار

بهترین مدل تخته های وایت برد موجود در بازار

از این مدل تخته اغلب در مدارس برای دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از ارزان ترین تخته های وایت برد موجود در بازار شناخته می شود.

تخته وایت برد مغناطیسی

شکل ظاهری این مدل تخته های وایت برد درست مانند نمونه معمولی آن ها بوده اما یک تفاوت بزرگ آن ها در وجود میدان مغناطیسی در این تخته ها است و به همین خاطر آهنربا به آسانی به آن ها می چسبد. این مسئله در مدارس و دانشگاه ها بسیار کاربرد دارد؛ زیرا می توان تخته پاک کن و ماژیک را به راحتی به این نوع از تخته وایت برد پایه دار چسباند.

تخته وایت برد پایه دار شیشه ای

از نظر زیبایی ظاهری این مدل از تخته های وایت برد از زیباترین تخته های موجود در بازار به شمار می روند. شکل ظاهری این تخته ها کاملا صیقلی و صاف است. البته باید توجه داشته باشید که مطالب نوشته شده بر روی این تخته ها دارای وضوح بسیار زیادی هستند. همچنین این تخته وایت بردها به صورت ضد خش ساخته شده اند و به همین علت از طول عمر بالاتری برخوردار هستند. البته این تخته ها نسبت به مدل های قبلی با هزینه بیشتری در بازار عرضه می شوند.

خرید تخته وایت برد پایه دار

انواع مختلف تخته وایت برد پایه دار

همچنین تخته وایت برد شیشه ای در سایزهای مختلف در بازار موجود هستند و شما می توانید بر اساس اندازه محیط و کاربری دست به انتخاب نوع شیشه ای تخته وایت برد پایه دار بزنید.

تخته وایت برد پایه دار سرامیکی

این مدل از تخته وایت برد به تازگی به بازار عرضه شده اند و توانسته اند توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب کنند. تخته های سرامیکی دارای قابلیت تمیز شوندگی بسیار بالایی هستند. این مسئله به این معنا است که شما می توانید به راحتی مطالب مختلف را از روی آن ها پاک کنید. دقت داشته باشید که قیمت این تخته های وایت برد نسبت به سایر تخته ها بسیار بالاتر است.

خرید تخته وایت برد پایه دار

همان طور که می دانید قیمت تخته وایت برد پایه دار به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع تخته وایت برد، نوع پایه تخته، اندازه آن و … اشاره کرد. هر چه اندازه تخته وایت برد شما بزرگ تر باشد باید هزینه بیشتری را نیز برای تهیه آن بپردازید. همچنین در زمان خرید این تخته ها باید دقت داشته باشید که قصد دارید از کدام نوع تخته استفاده کنید. اغلب تخته های شیشه ای یا سرامیکی دارای قیمت بیشتری هستند.

تخته وایت برد پایه دار جدید

راهنمای خرید تخته های وایت برد دارای پایه

شما می توانید تخته وایت برد،  تابلو اعلانات ... خود را از وب سایت آباد برد سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. آباد برد همواره برای جلب رضایت مشتریان خود در تلاش بوده و سعی کرده تخته های با کیفیت و به روز را به دست مصرف کنندگان خود برساند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آباد برد به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری تخته وایت برد مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

بیشتر بخوانید : خرید پایه وایت برد گردان چرخدار

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟