هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

چرا تاثیر وایت برد در آموزش غیر قابل انکار است؟

وایت برد با قیمت مناسب

اصلی ترین چالش معلمان در تدریس، ایجاد تعامل با دانش آموزان است. یکی از موثر ترین روش ها برای تعامل با دانش آموزان استفاده از تخته برای نوشتن است. معلمان از طریق نوشتن روی تخته می توانند دانش آموزان را در فرآیند تدریس با خود همراه کنند. دروس مختلف مانند ریاضی تنها با نوشتن روی تخته و حل تمرین آموزش داده می شوند.در گذشته از تخته چوبی سیاه برای تدریس استفاده می شد اما با گذر زمان این تخته منسوخ شد و تخته وایت برد مورد استفاده قرار گرفت. امروزه تاثیر وایت برد در روند آموزشی کاملا محسوس است. ممکن است از خودتان بپرسید دلیل این میزان از محبوبیت وایت برد چیست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه شوید.

تاثیر وایت برد در سلامتی

در گذشته از تخته سیاه و گچ برای آموزش استفاده می شد. اما گچ ها به دلیل گرد و غباری که ایجاد می کنند، می توانند موجب بروز آلرژی شود و برای افرادی که آسم دارند هم مضر هستند. درحالی که برای نوشتن روی تخته وایت برد از ماژیک استفاده می شود و خطری برای افراد ندارد.

تاثیر وایت برد در کم کردن هزینه های آموزشی

گرد و غبار گچ به سلامت رایانه و سایر تجهیزات الکترونیکی نیز آسیب می زند. گرد و غبار گچ می تواند، وارد ریز ترین قسمت دستگاه شود و کارکرد آن را دچار اختلال کند. به همین دلیل لازم است که هر چند وقت یک بار هزینه ای را صرف تمیز کردن و حتی تعویض قطعات دستگاه کنید، درحالی که با خرید وایت برد مجبور نیستید چنین هزینه هایی را تقبل کنید.

تاثیر وایت برد بر افزایش تمرکز دانش آموزان

تاثیر وایت برد بر افزایش تمرکز دانش آموزان

 نبود تخته وایت برد باعث دردسرهایی در محیط های آموزشی و کلاس درس می شود. بنابراین، حتماً خرید تخته های وایت برد برای محیط آموزشی را در نظر بگیرید. آبادبرد، بزرگترین تولیدی تخته وایت برد در تهران است. قیمت تخته های وایت برد در فروشگاه اینترنتی آبادبرد از ۴۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان متغیر است.

شما می توانید برای خرید انواع تخته وایت برد با کیفیت بالا به سایت آبادبرد سری بزنید و محصول موردنظرتان را سفارش دهید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ارسال تخته های وایت برد می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : نبود تخته وایت برد و مهم ترین دردسر های آن

مزایای خرید تخته وایت برد برای آموزشگاه ها

از تاثیر وایت برد در آموزش نمی توان غافل شد. اگر بخواهید در کلاس از پروژکتور استفاده کنید به صفحه سفید نیاز دارید. وایت برد با داشتن صفحه سفید بهترین گزینه برای نمایش تصاویر و اسلاید هستند. برای نصب وایت برد هم نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و به راحتی نصب می شوند.

وایت برد به دلیل دوامی که دارد یک انتخاب عالی برای آموزشگاه است. خرید وایت برد یک انتخاب به صرفه است چراکه با یک بار خرید آن، سال ها نیاز به خرید هیچ تخته ای ندارید. تخته وایت برد ها به راحتی پاک می شوند. به همین دلیل معلمان و دانش آموزان می توانند بدون نگرانی از خراب شدن تخته مطالب را روی آن نوشته و پاک کنند.

بیشتر بخوانید : آشنایی با تخته وایت برد مدیریتی و کاربرد های آن

تنوع در وایت برد

رویه تخته وایت برد ها متفاوت هستند، به همین دلیل برای هر بودجه ای مناسب هستند.

 انواع وایت برد

  • وایت برد ملامین: نوع اقتصادی و ارزان وایت برد است.
  • وایت برد آلومینیوم: این وایت برد از ریختن رنگ روی یک سطح آلومینیومی ساخته می شود و دوام بیش تری نسبت به ملامین دارد.
  • وایت برد مغناطیسی: دوام زیادی دارد، با شستشو به راحتی تمیز می شود و می توان مگنت های آهن ربایی به آن چسباند.
  • وایت برد مقوایی: مقوای وایت برد از جنس مقوای ضخیم است و بیش تر برای کودکان استفاده می شود.
  • تخته وایت برد شیشه ای : به دلیل کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد مورد استقبال قرار گرفته اند.

وایت برد با قیمت مناسب

 

وایت برد با قیمت مناسب

بیشتر بخوانید : خرید اینترنتی تخته وایت برد چه مزایایی دارد؟

کلام آخر

همان طور که متوجه شدید وایت برد ها یک سرمایه گذاری فوق العاده برای آموزشگاه ها هستند و تاثیر وایت برد ها در آموزش غیر قابل انکار است. اگر می خواهید از مزایای وایت برد بهره مند شوید ما در خدمت شما هستیم. ما در فروشگاه آباد برد   خرید تابلو اعلانات ،  وایت برد ورقه ای با هر جنس و اندازه ای را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید از ما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری اقدام کنید. برای خریدی با کیفیت و مطمئن همراه شما هستیم.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟