هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کاربرد انواع تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

تابلو اعلانات ساختمان و کاربرد

اگر دقت کرده باشید، یکی از ابزاری که اغلب در راهروهای خوابگاه ها، ساختمان های پر رفت و آمد، کلاس های درس، آپارتمان ها، لابی ها، دفترخانه ها، آشپزخانه ها و… استفاده می شود، تابلو اعلانات است. تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن شامل نمایش اعلان ها، اعلام رویدادها و ارائه اطلاعات است. آن ها بیشتر در محیط های آموزشی یافت می شوند و معمولا از چوب پنبه ساخته شده اند که افزودن و حذف اطلاعیه ها را آسان تر می کند.

انواع تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

تابلو اعلانات سطحی است که برای نمایش اطلاعیه های مختلف و انتشار اطلاعات ضروری در نظر گرفته شده است. از جمله انواع تابلو اعلانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده
  • مخملی
  • قاب دار
  • بدون قاب
  • مگنتی
  • فلزی
  • چوبی

تابلو اعلانات قفل دار

انواع تابلو اعلانات

بیشتر بخوانید : تابلو اعلانات ساختمان

کاربردهای تابلو اعلانات

اگر به دنبال پاسخی برای تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن هستید، می توان گفت:

  • یکی از نکات مهم تابلو اعلانات سادگی آن ها است. این ویژگی باعث می شود برای استفاده در محیط های مختلف انعطاف پذیر باشند.
  • می توان از آن ها برای نمایش تاریخ های مهم، مدیریت افراد و پروژه ها، سازماندهی برنامه ها استفاده کرد.
  • تابلوهای اعلانات همچنین می توانند اندازه های مختلف داشته باشند و برای هر محیطی که می خواهید، طراحی شوند.
  • آن ها می توانند در نشان دادن برنامه های شلوغ مفید باشند و با یک گروه بزرگ ارتباط برقرار کنند.
  • به اطلاعات اجازه می دهند که به راحتی در دسترس و قابل تعویض باشند. چه از آن ها در کلاس درس استفاده کنید تا دانش آموزان خود را به مطالعه علاقه مند نگه دارید، چه در دفتر برای نگه داشتن پروژه های مختلف خود و یا در خانه برای مدیریت فعالیت های بعد از مدرسه، مطمئناً پینبردها زندگی شما را ساده تر می کنند.

تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن در دفاتر

  • تابلوها ابزاری عالی برای اشتراک گذاری ایده ‌ها هستند. چه یک کلاس درس مدرسه باشد، چه بخشی از ساختمانی بزرگ، شما می‌توانید اطلاعیه ‌ها را نصب کنید، برنامه ها را نمایش دهید یا اعلان ‌ها را اعلام کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی تابلو اعلانات لاکچری + ویژگی های منحصر به فرد

معیارهای خرید تابلو اعلانات ساختمان

می توانید از این فاکتورها برای مقایسه تابلوهای مختلف استفاده کنید. معیارهایی که می توانید برای مقایسه پینبردهای مختلف استفاده کنید عبارتند از:

  • روش متصل کردن اطلاعیه ها

تخته ‌هایی که اعلانات را می توان با استفاده از سوزن نصب کرد، خطر آسیب‌ دیدگی بالایی دارند. بنابراین تخته های مغناطیسی یا مگنتی، برای مکان هایی که در دسترس کودکان است، مناسب تر از تخته های معمولی هستند. همچنین آهنرباهای قوی به کار رفته در تابلو اعلانات مگنتی، می توانند اسناد سنگین تری را نگه دارند. بنابراین اگر نمی خواهید با استفاده از سوزن در اسناد یا عکس های خود سوراخ هایی ایجاد شود، تابلو مغناطیسی توصیه می شود.

  • اندازه

شناخت تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن موجب می شود تا فضای مناسب برای اطلاع رسانی درباره ی ایده ها یا پروژه های بزرگ و کوچک خود را در دفتر یا محل کار پیدا کنید. برای مثال، استفاده از یک تخته بزرگ برای ساختمان ها مناسب است. بسته به موقعیت، یک تخته کوچکتر برای خانه شما کافی است تا برخی از دستور العمل ها و لیست های خرید را آویزان کند.

  • وزن

تابلوهای مغناطیسی و شیشه ای معمولاً از فلز ساخته می شوند و بنابراین بسیار سنگین تر از تخته های ساخته شده از چوب پنبه، نمد، موکت و… هستند. اگر دیوار ثابتی برای آویزان کردن دیوار مغناطیسی یا شیشه ای ندارید، آن را توصیه نمی کنیم.

تابلو اعلانات ساختمان و کاربرد

بررسی انواع تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

بیشتر بخوانید : اطلاع رسانی برای کارکنان و مراجعه کنندگان با تابلو اعلانات اداری

جمع بندی

به طور خلاصه، استفاده از تابلو اعلانات ساختمان در دفتر شما، مزایای زیادی به همراه دارد. این ابزار می تواند یک وسیله کارآمد برای آگاه کردن تیم شما در مورد رویدادها و فعالیت های شرکت یا ساختمان مورد نظرتان باشد. مهمتر از آن، همچنین می تواند راه خوبی برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در کارکنان شما باشد تا بهره وری و عملکرد خود را در وظایف و مسئولیت های خاص افزایش دهند.

آیا شما نیز به دنبال راهی آسان برای اطلاع رسانی در محل کار، ساختمان یا دفتر خود هستید؟ فقط کافیست که از طریق سایت آباد برد ، انواع مختلف این محصول را مشاهده کرده و پس از انتخاب تابلو اعلانات مورد نظر خود، آن را خریداری کنید!آباد برد  دارای محصولات زیادی می باشد مانند تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای ...

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟