هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی تابلو اعلانات لاکچری + ویژگی های منحصر به فرد

تابلو اعلانات

اکثر ساختمان های اداری و مسکونی برای نصب اطلاعیه ها و آگهی ها به چیزی نیاز دارند که بتوانند آن را در معرض دید قرار دهند. برای این کار معمولا از تابلو اعلانات استفاده می کنند که یک تابلو با اندازه متوسط است و می تواند از مواد مختلفی ساخته شود. در ادامه با ویژگی های تابلو اعلانات لاکچری آشنا خواهید شد.

تابلو اعلانات

تابلو اعلانات لاکچری

تابلو اعلانات چیست؟

 در حقیقت ابزاری است که می توان از آن برای نمایش یادداشت، آگهی و اخطاریه ها استفاده کرد. این تابلو قابلیت چسباندن یا وصل کردن کاغذهای متفاوت را دارد، بنابراین می تواند در انواع ساختمان ها کاربرد داشته باشد. تابلو اعلانات می تواند معمولی یا لاکچری باشد. معمولا برای قاب این تابلوها مواد باکیفیتی کار می شود تا در طول سال های زیاد در برابر تغییرات دمایی و تابش نور آفتاب رنگشان تغییر نکند و آسیب نبینند.

 از طرفی، پارچه و سطح این تابلوها باید آن قدر باکیفیت باشد که در مواجه با هوای آزاد یا شرایط دیگر، هیچ گونه پوسیدگی و تغییر رنگ در آن اتفاق نیفتد. برای مقاومت این تابلوها در برابر ضربه از زهوار استفاده می شود که باید از فلزی مقاوم و با دوام باشد.  تابلو اعلانات لاکچری معمولا تفاوت هایی با نوع ساده آن دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بیشتربخوانید : خرید تابلو اعلانات شیشه دار و کاربردهای آن

ویژگی های تابلو اعلانات لاکچری

تابلوهای اعلانات لاکچری ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از سایر تابلو اعلانات های ساده متمایز می کند. این تابلوها می توانند چوبی یا فلزی باشند با این تفاوت که طرح های خاص و زیبایی روی آن ها کار شده است. تابلوهای ساده نسبت به این تابلوها پرفروش تر هستند، به همین دلیل تابلو اعلانات لاکچری بیشتر به عنوان طرح های اختصاصی و سفارشی تولید می شود.

با نصب یک تابلو اعلانات لاکچری می توانید به محل موردنظر زیبایی ببخشید، از این رو این تابلوها برای ساختمان های با طراحی و دکوراسیون مدرن انتخاب ایده آلی هستند. زمان خرید این تابلوها باید به رنگ و نوع صفحه آن ها دقت کنید. معمولا در ساختمان های مدرن، نباید از موکت برای سطح تابلو اعلانات استفاده کرد، چرا که جلوه زیبایی نخواهد داشت. در عوض می توانید از مدل های شیشه ای و مخملی استفاده کنید که زیبایی ساختمان را بیشتر خواهند کرد.

تابلو اعلانات چوبی

تابلو اعلانات چوبی

بیشتربخوانید : تولید و پخش تابلو اعلانات با مناسبترین قیمت در تهران

طراحی تابلو اعلانات لاکچری

در طراحی و ساخت تابلو اعلانات لاکچری، باید به ساخت قاب آن توجه زیادی کرد. معمولا در این تابلوها از طرح های زیبا و کنده کاری استفاده می شود. به همین دلیل، باید به سازنده ای آن را سفارش دهید که مهارت زیادی در تولید این گونه تابلوها داشته باشد. پس از انتخاب اندازه موردنظر برای قاب و ساخت آن، نوبت به انتخاب سطح آن می رسد. سطح تابلو اعلانات باید به گونه ای باشد که بتوان کاغذهای موردنیاز را با سنجاق های ته گرد به آن متصل کرد.

اگر تابلو اعلانت چوبی باشد، می توان مانور بیشتری روی طرح های لاکچری و خلاقانه آن داد. تابلوهای فلزی و شیشه ای جای کار کمتری دارند و نمی توان یک طرح فوق العاده با آن ها ایجاد کرد. از طرفی، نوعی از تابلوهای اعلانات نیز وجود دارند که بدون قاب هستند و فقط از سطح برای سنجاق کردن کاغذها استفاده می کنند. اگر قصد دارید که از تابلوهای بدون قاب استفاده کنید، باید جنس سطح آن را از مواد خاص در نظر بگیرید.

تابلو اعلانات سفارشی

تابلو اعلانات با طراحی خاص

بیشتربخوانید : فروش تابلو اعلانات چوبی با ابعاد متفاوت و قیمت متنوع

خرید تابلو اعلانات لاکچری از آباد برد

همان طور که اشاره کردیم، تابلوهای اعلانات می تواند در ساختمان های مختلف مانند ساختمان های مسکونی، اداری، مدارس و هتل ها کاربرد داشته باشند. بسته به نوع ساختمان موردنظر باید رنگ و مدل تابلو اعلانات را مشخص کنید. معمولا از تابلو اعلانات لاکچری در ساختمان هایی مانند مسکونی، بیمارستان ها، ساختمان پزشکان و ساختمان های اداری استفاده می شود.

بسته به نوع دکوراسیون محل مورد نظر باید تعیین کنید که تابلو چه رنگ و چه طرحی داشته باشد. هر چه طرح تابلو لاکچری تر باشد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. برای تهیه انواع تابلوهای اعلانات از جمله مدل های لاکچری می توانید با مراجعه به سایت ما یعنی آبادبرد و مشاهده محصولات، نوع تابلو دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین اگر طرح خاصی مدنظرتان است، می توانید آن را سفارش دهید.آباد برد تولید کننده انواع تابلو اعلانات، تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای ….می باشد .

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟