هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروش تابلو اعلانات چوبی با ابعاد متفاوت و قیمت متنوع

تابلو اعلانات

تابلو اعلانات وسیله کاربردی برای اداره ها، مدرسه ها، آپارتمان های مسکونی یا بخش داخلی خانه ها محسوب می شود. تابلوی اعلانات برای اطلاع رسانی یا اعلام پیام های عمومی کاربرد دارد و یک محصول محبوب و کارآمد به شمار می رود. تابلو اعلانات سطحی مشخص را برای نصب آسان اطلاعیه ها فراهم می کند و با این روش از بخش های مختلف دیوار محافظ می کند. فروش تابلو اعلانات چوبی در اندازه های مختلف سبب می شود که امکان انتخاب این محصول متناسب با فضا و نیاز مخاطب فراهم باشد.

تابلو اعلانات لاکچری

فروش تابلو اعلانات چوبی با سایز های متفاوت

خرید محصول : تابلو اعلانات لاکچری

کاربرد های تابلو اعلانات داخل و بیرون از ساختمان

تابلو اعلانات محلی برای قرارگیری اطلاعیه های مهم و عمومی است که بیشترین کاربرد را در اداره، پخش ورودی ساختمان های مسکونی و مدرسه ها دارد. با استفاده از تابلوی اعلانات اخبار مهم مانند زمان برگزاری رویداد ها یا برنامه ها به اطلاع تمامی افراد می رسد. در محیط های اداری یا مدرسه ها نتایج یا تشویق ها روی برد های اعلان قرار می گیرند یا امتیاز های کسب شده توسط دانش آموزان یا کارکنان به اطلاع آن ها می رسد.

اعلام اطلاعات مهمی مانند نکات امنیتی جدید، دستور العمل های تازه یا قوانین به روز با کمک تابلو های اعلانات آسان تر است. تابلو اعلانات چوبی شرایطی را فراهم می کند که در زمانی کوتاه و با هزینه ای کم، اخبار با اهمیت به اطلاع افراد زیادی برسد. اطلاعاتی که روی برد اعلانات قرار می گیرند به طور معمول کوتاه مدت ولی مهم هستند.

با اینکه هدف اولیه تولید تابلو اعلانات استفاده برای اطلاع رسانی های عمومی است؛ ولی این محصول می تواند با هدف برنامه ریزی های شخصی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از تابلو هایی که در ابعاد کوچک تر تولید می شوند، برای هدف گذاری و نصب جملات انگیزشی یا تزئین اتاق استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : انواع تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

مزیت های استفاده از تابلو اعلانات چوبی

تابلو اعلانات فضای مشخصی برای اطلاع رسانی را فراهم می کنند و در این شرایط امکان دیده شدن اطلاعیه های مهم بیشتر است. اگر فضای مشخصی برای نصب اطلاعیه ها وجود نداشته باشد، این اعلان ها از دید بسیاری افراد پنهان می مانند و کار اطلاع رسانی با شکست مواجه می شود. مشخص بودن فضای اعلان مهم ترین مزیت استفاده از تابلو های چوبی به شمار می رود.

از مزیت های دیگر تابلو های اعلان که محبوبیت این محصولات را افزایش می دهد، محافظت از دیوار های ساختمان است. اگر اطلاعیه ها در هر بخش از دیوار نصب شوند و برای این کار از چسب یا پونز استفاده شود، به مرور زمان بخش های مختلفی از دیوارها دچار خوردگی و آسیب می شوند. در حالی که با استفاده از تابلو اعلانات، فضای ثابتی برای درج اعلامیه ها وجود دارد.

تابلو اعلانات شیشه دار با قاب ام دی اف

تابلو اعلانات شیشه دار با قاب ام دی اف

مزایای تابلو اعلانات چوبی

بیشتر بخوانید : اطلاع رسانی برای کارکنان و مراجعه کنندگان با تابلو اعلانات اداری

نکات مهم برای خرید برد اعلانات چوبی

تابلو اعلانات چوبی دارای دسته بندی های متنوع است و فروش تابلو اعلانات چوبی با مدل های مختلف، انتخاب محصول مناسب را دشوار می کند. برخی از تابلو ها داری قابی چوبی هستند که به طور معمول از ام دی اف ساخته می شود. بخش داخلی قاب از یونولیت فشرده خواهد بود و روی آن با پارچه پوشیده می شود. برای درج اعلانات روی این تابلو ها از سوزن های کوچک ته گرد استفاده می شود.

دسته دیگری از تابلوهای تمام چوبی هستند و به طور معمول بهترین جنس برای تولید این مدل تابلوی اعلانات ام دی اف است. تابلوهای تمام چوبی محبوبیت کمتری دارند زیرا برای درج اطلاعات روی این تابلوها باید از چسب های نواری یا پونز استفاده شود. مزیت این مدل نسبت به مدل های یونولیت دار، طول عمر بیشتر و دوام بالاتر است.

تابلو اعلانات در اندازه مختلف

نکات طلایی خرید برد چوبی

کلام پایانی

تابلو اعلانات فضای مشخصی برای اطلاع رسانی یا اعلام های عمومی را فراهم می کند و با این روش به اطلاع رسانی آسان و منظم کمک می کند. تابلو های اعلانات دارای ابعاد مختلفی هستند و در فضاهای سر بسته یا سر باز امکان استفاده از آن ها وجود دارد. در میان انواع تابلوهای اعلانات، مدل های چوبی به دلیل داشتن زیبایی و قیمت مناسب محبوبیت بیشتری دارند.

در آباد برد برای فروش تابلو اعلانات چوبی نیاز مشتریان در نظر گرفته می شود تا محصولی کارآمد فراهم شود. روی وب سایت آباد برد می توانید دیگر محصولات کاربردی مانند تخته وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد، صندوق پیشنهادات و انتقادات  و محصولات مشابه دیگر را مشاهده و خریداری کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟