هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اطلاع رسانی برای کارکنان و مراجعه کنندگان با تابلو اعلانات اداری

تابلو اعلانات آپارتمان

تابلو اعلانات اداری به عنوان مرکز اصلی اطلاع رسانی در ادارات و سازمان ها، برای کارکنان و مراجعه کنندگان بسیار اهمیت دارد. این تابلو، محلی است که اخبار، تغییرات، اطلاعیه ها و رویدادهای مختلف در آن قرار می گیرند.

تابلوی اعلانات به عنوان یک مرکز اصلی اطلاع رسانی، باید به روزرسانی ها و تغییرات را به طور مداوم منعکس کند. این تابلو باید به گونه ای طراحی شود که اطلاعات بروز و مهم به سرعت قابل دسترسی باشد و کارکنان و مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

تابلو اعلانات قفل دار سفارشی

تابلو اعلانات اداری

بیشتر بخوانید : خرید تابلو اعلانات شیشه دار و کاربردهای آن

انواع  تابلو اعلانات اداری

تابلو اعلانات اداری در اندازه، شکل، طرح و جزئیات مختلفی قابل طراحی هستند و در زیر به برخی از رایج ترین انواع آن ها اشاره می کنم:

 

  • تابلوی اعلانات کاغذی

این نوع تابلو به سادگی با استفاده از یک تابلوی کاغذی و چسب مناسب بر روی دیوار نصب می شود. در این نوع تابلو، اخبار و اطلاعات به صورت دستی و با استفاده از مداد یا خودکار روی کاغذ نوشته می شوند.

  • تابلوی اعلانات فلزی

این نوع تابلو با استفاده از یک تابلوی فلزی و قطعات مناسب بر روی دیوار نصب می شود. در این نوع تابلو، اخبار و اطلاعات به صورت دستی روی یک برگه کاغذی نوشته شده و سپس با استفاده از مغناطیس به تابلوی فلزی متصل می گردد.

  • تابلوی اعلانات دیجیتال

این نوع تابلو با استفاده از یک مانیتور و نرم افزار مخصوص نصب می شود. در این نوع تابلو، اخبار و اطلاعات به صورت دیجیتالی نمایش داده می شوند و می توانند به روزرسانی شوند.

  • تابلو اعلانات اداری شیشه ای

این نوع تابلو با استفاده از یک تابلوی شیشه ای و قطعات مناسب نصب می شود. در این نوع تابلو، اخبار و اطلاعات به صورت دستی روی کاغذ نوشته و سپس درون تابلوی شیشه ای قرار داده می شود.

  • تابلوی اعلانات LED

این نوع تابلو با استفاده از یک مانیتور LED و نرم افزار مخصوص نصب می شود. در این نوع تابلو، اخبار و اطلاعات به صورت دیجیتالی و با استفاده از تکنولوژی LED نمایش داده می شوند.

با توجه به نیازهای خود می توانید نوع مناسب تابلوی اعلانات را برای اداره یا سازمان خود انتخاب کنید.

تابلو اعلانات شیشه دار با قاب ام دی اف

تابلو اعلانات شیشه ای

خرید محصول : تابلو اعلانات شیشه دار دور قاب ام دی اف

مزایا تابلو اعلانات اداری

تابلو اعلانات اداری دارای مزایای بسیاری است. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  • اطلاع رسانی سریع و موثر: تابلو اعلانات به عنوان یک مرکز اصلی اطلاع رسانی، امکان به روزرسانی سریع و موثر اخبار و اطلاعیه های اداری را فراهم می کند. این تابلو برای اطلاع رسانی به کارکنان و مراجعه کنندگان، به خصوص در مواقع اضطراری، بسیار موثر است.
  • کاهش هزینه ها: بکارگیری این تابلو به دلیل عدم نیاز به چاپ و توزیع اطلاعیه ها، می تواند هزینه های مربوط به اطلاع رسانی را کاهش دهد.
  • مرکزیت اطلاعات: بهره گیری از تابلو اعلانات اداری، به دلیل مرکزیت اطلاعات، می تواند به کاهش ابهامات و اشتباهات مربوط به اطلاعات منتشر شده کمک نماید.
  • دسترسی آسان: تابلو اعلانات اداری به کارکنان و مراجعه کنندگان امکان دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز را می دهد و می تواند در کاهش زمان و هزینه های مربوط به جستجوی اطلاعات موثر باشد.
  • افزایش اعتماد: استفاده از چنین تابلویی به دلیل به روزرسانی های مداوم، می تواند در افزایش اعتماد کارکنان و مراجعه کنندگان به اداره یا سازمان تاثیر داشته باشد.
  • کاهش تکرار: نصب تابلو اعلانات اداری، می تواند کاهش تکرار اطلاعیه ها و اخبار مربوط به اداره یا سازمان را به دنبال داشته باشد و به طور کلی به بهبود سازماندهی اطلاعات بیانجامد.
  • افزایش هماهنگی: تابلو اعلانات می تواند هماهنگی در بین کارکنان و مراجعه کنندگان را افزایش داده و به بهبود ارتباطات داخلی و خارجی اداره یا سازمان ختم شود.

تابلو اعلانات ساده دور قاب ام دی اف

تابلو اعلانات

خرید محصول : تابلو اعلانات ساده دور قاب ام دی اف

قیمت تابلو اعلانات اداری

قیمت تابلو اعلانات اداری به عوامل مختلفی مانند اندازه، جنس، نوع طراحی، تکنولوژی مورد استفاده و محل تولید بستگی دارد. برای مثال، تابلوهای اعلانات ساده کاغذی یا فلزی با قیمتی کمتر از تابلوهای دیجیتال یا LED  در دسترس هستند. همچنین، قیمت تابلوهای سفارشی طراحی شده بیشتر از تابلوهای آماده در بازار است.

به طور کلی، برای تعیین قیمت تابلو اعلانات اداری، بهتر است . با تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف مانند دیجی کالا ،آباد برد ،ترب تماس بگیرید . مشخصه های مورد نظر خود را اعلام کنید تا قیمت را به شما اعلام نمایند. همچنین، قبل از خرید تابلو اعلانات، بهتر است مشخص کنید که چه نوع تابلویی برای نیازهای شما مناسب است و سپس با توجه به بودجه خود، تصمیم گیری کنید.آباد برد تولید کننده انواع تابلو اعلانات ، تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای و … می باشد .

بیشتر بخوانید : ویژگی های تابلو اعلانات

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟