هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

تابلو اعلانات لاکچری اپارتمانی

تابلو اعلانات ساختمان، محلی مناسب برای قرار دادن یادداشت ها و رویداد های مهم ساختمان می باشد. با استفاده از این تابلو ها مدیر ساختمان می تواند کار هایی که قرار است برای ساختمان صورت گیرد را به سایر اعضا اطلاع رسانی کند. مدیر می تواند صورت حساب مربوط به تعمیرات یا نظافت ساختمان را در آن قرار دهد تا سایر ساکنین از میزان سهم خود آگاه شوند. همچنین با استفاده از این تابلو ها می توان به بعضی از افراد به علت رفتار های ناشایست آنها تذکر داد.

این نوع تابلو ها از نظر ظاهری بسیار شکیل هستند، هنگامی که آنها را بر روی دیوار نصب می کنید، محیط را بسیار زیبا می نمایند. جنس پارچه استفاده شده در این نوع تابلو ها بسیار مقاوم و مستحکم است. همچنین در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد. به علاوه نصب آنها بسیار راحت و آسان است و هر فردی می تواند این کار را انجام دهد.

تابلو اعلانات ساختمان با استفاده از یک شیشه بسیار محکم پوشانده شده است که مانع افتادن کاغذ ها از روی آن می شود.  این شیشه ها بر روی یک ریل آلومینیومی قرار گرفته اند و به راحتی حرکت می کنند.

همانطور که می دانید آپارتمان نشینی دارای یکسری از قواعد و قانون های مختلفی است، رعایت این قوانین برای هر یک از اعضای ساختمان واجب می باشد. مدیر ساختمان می تواند با استفاده از این تابلو اعلانات ساختمان، این قواعد را به سایرین یادآوری کند.

تابلو اعلانات ساختمان

تابلو اعلانات ساختمان

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره ساخت تابلو اعلانات

اطلاعاتی که می توان بر روی تابلوی اعلانات ساختمان درج کرد

  • نحوه محاسبه حق شارژ واحدها (براساس تعداد طبقات و واحدهای یک ساختمان)
  • قوانین مربوط به سر و صدای ساکنین
  • درج میزان افزایش شارژ ساختمان
  • اعلام شماره حساب برای واریز حق شارژ
  • تذکر به افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند
  • تاریخ نظافت ماهانه آپارتمان
  • آگاهی افراد از نحوه انجام تعمیرات اعم از آسانسور، آیفون، ایزوگام سقف و …
  • اطلاع رسانی از انجام یک کار

 

مزایای استفاده از تابلو اعلانات در ساختمان

  • حس انسجام و اجتماع
  • بهره وری
  • احساس تعامل با اعضای ساختمان
  • ایجاد ارتباط بهتر بین ساکنین

تابلو اعلانات

دارای طرح های متنوع

بیشتر بخوانید : محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان کجاست؟

آشنایی با انواع مختلف تابلو

این تابلو ها در مدل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند.

  • تابلو اعلانات شیشه ای

کاغذ های مربوط به اطلاع رسانی ساختمان در یک محفظه شیشه ای مانند قرار می گیرند. همچنین افراد محدودی می توانند به محتوای داخل این تابلو ها دسترسی داشته باشند.

تابلو اعلان فلزی شیشه دار

تابلو اعلانات شیشه دار دور قاب فلزی

  • تابلو اعلانات چوبی

این نوع تابلو ها از چوب یا چوب پنبه ساخته شده اند. ظاهر این نوع تابلو ها بسیار زیبا و کارآمد است. همچنین به واسطه جنس به کار رفته شده در آنها، در برابر عوامل محیطی از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به علاوه بسیار مستحکم و از طول عمر بالایی بهره مند می باشند. این تابلو ها دارای ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر هستند. همچنین وزن آنها ۲ کیلوگرم است و به آسانی بر روی دیوار ها نصب می شوند. این نوع تابلو ها را می توانید به راحتی جا به جا کنید و محل قرار گیری آنها را تغییر دهید.

تابلو اعلانات شیشه دار با قاب ام دی اف

تابلو اعلانات شیشه دار دور قاب ام دی اف

  • تابلو اعلانات مغناطیسی

اطلاعات مهم ساختمان را می توانید با استفاده از چند آهنربای کوچک بر روی این نوع تابلو ها قرار دهید.

  • تابلو اعلانات ساده

تابلو اعلانات ساختمان ساده یا فوم دار یکی از محبوب ترین تابلو های اعلانات محسوب می شوند. اکثر ساختمآنهای مسکونی، اداری و مدارس از این نوع تابلو ها برای اطلاع رسانی استفاده می کنند.

این نوع تابلو ها دارای ابعاد ۳۰ در ۵۰ سانتی متر هستند. همچنین دارای قطر یک سانتی متر و وزن یک کیلوگرمی می باشند. همچنین می توانید به راحتی این تابلو ها را حمل کنید. علاوه بر آن پارچه به کار رفته شده در آن از جنس مخمل است. این پارچه با استفاده از یک نوار آلومینیومی به تخته تابلو فیکس شده است.

تابلو اعلانات

اعلانات ساده

 

سخن آخر

همانطور که بیان شد، تابلو اعلانات ساختمان دارای کاربرد بسیاری هستند. با استفاده از این نوع تابلو می توانید اطلاعات مختلفی را منتشر کنید و آن را با اعضای ساختمان به اشتراک بگذارید. این نوع لوازم بسیار کاربری هستند. همچنین این محصولات از جنس های مختلفی ساخته شده اند و هر یک از آنها دارای ویژگی های مختص به خود هستند.

فروشگاه آباد برد تولید کننده انواع تابلو اعلانات ، تخته وایت برد ،تخته وایت برد شیشه ای ،ماژیک های مخصوص تخته وایت برد و… می باشد.

 

بیشتر بخوانید: تولید و پخش تابلو اعلانات با مناسبترین قیمت در تهران

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟