هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان کجاست؟

تابلو اعلانات آپارتمان

امروزه با به وجود آمدن ساختمان های چند طبقه انجام اطلاع‌ رسانی به همه ساکنین آپارتمان امری دشوار تلقی می ‌شود .  برای حل این مشکل از تابلوی اعلانات آپارتمان استفاده می گردد. اطلاعاتی از قبیل قوانین  وضع شده در آپارتمان، آمار پرداختی های قبوض و دیگر اطلاعات مهم مربوط به آپارتمان در این تابلو ها قرار داده می شود. افراد آپارتمان نشین معمولاً در هنگام ورود و خروج به ساختمان نسبت به بررسی تابلوی اعلانات اقدام می نمایند تا از تغییرات جدید آگاه شوند و در جریان امور آپارتمان قرار بگیرند.

با استفاده از تابلو اعلانات می توان ساکنین مجتمع  مسکونی را به جلسات ماهانه یا هفتگی فرا خواند و به این ترتیب صرفه جویی زیادی در وقت قائل شد. محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان ممکن است یک مغازه، فروشگاه یا یک سایت اینترنتی باشد که افراد با توجه به شرایطی که دارند می ‌توانند یکی از آن ها را برای تهیه تابلو مورد نظر شان انتخاب کنند.

تابلو اعلانات آپارتمان جدید

تابلو اعلانات آپارتمان قفل دار

 

بیشتر بخوانید :  تولید و پخش تابلو اعلانات با مناسبترین قیمت در تهران

 

تابلو اعلانات آپارتمان از چه اجزایی تشکیل شده است؟

تابلوهای اطلاع رسانی مخصوص آپارتمان با استفاده از ابزار و قطعات مختلفی تولید می شوند که از آن جمله می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این تابلوها دارای یک قاب هستند که ممکن است از جنس فلز، چوب یا پلاستیک ساخته شده باشد. قاب تابلو در ناحیه دور آن قرار داده می شود . وظیفه محافظت از ناحیه میانی تابلو را بر عهده دارد. قاب های فلزی دارای استحکام و طول عمر بیشتری نسبت به زه های پلاستیکی و چوبی هستند. در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومند.
  • بخش میانی تابلو را صفحه های فشرده ای از جنس فوم یا چوب پنبه تشکیل داده ‌اند . که شرایط لازم برای فرو رفتن سوزن را دارند. قرار دادن سوزن در این بخش باعث رسیدن آسیب به آن نمی شود .  افراد می توانند هر چند بار که لازم باشد برگه های مربوطه را توسط سوزن به این قسمت متصل کنند.
  • استفاده از پارچه های مخصوص به عنوان پوشش لایه فومی باعث می شود تابلو اعلانات زیباتر شود و جذابیت خاصی به دیوار ببخشد.
  • برخی از تابلوهای اعلانات آپارتمانی در محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان به صورت شیشه دار موجود هستند . برخی دیگر را بدون استفاده از شیشه و درب می سازند. تابلو های شیشه دار اغلب دارای قفل هستند و اطلاعات داخل آن ها توسط یک لایه شیشه ای اضافی محافظت می گردد.
  • قطعات تابلوهای اعلانات از طریق بکارگیری پیچ های ریز و درشت و چسب های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند و به این ترتیب ماندگاری طولانی خواهند داشت.

تابلو اعلانات ساختمان

کاربرد های تابلو اعلانات آپارتمان

 

انواع تابلو اعلانات آپارتمان

مدیران ساختمان با توجه به میزان اطلاعاتی که در اختیار ساکنین قرار می دهند و هزینه ای که قرار است برای تهیه این محصول بپردازند، نسبت به انتخاب تابلو اعلانات از محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان اقدام می کنند. تابلوهای اعلانات آپارتمانی در مدل های مختلفی تولید می شود که رایج ترین آن ها عبارتند از:

  • تابلوی اعلانات شیشه ای

این مدل تابلو اعلانات از پرطرفدارترین آن ها محسوب می ‌شود که به علت داشتن زیبایی، مورد توجه افراد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : خرید تابلو اعلانات شیشه دار و کاربردهای آن

  • تابلوهای آپارتمانی پایه دار

تابلوهای آپارتمانی پایه دار برای استفاده در مجتمع های مسکونی پر رفت و آمد به کار گرفته می‌ شوند و دارای طول عمر زیادی هستند.

  • تابلوهای آپارتمانی مغناطیسی

این تابلوها دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند .  قیمت آن ها نیز نسبت به دیگر تابلوها بیشتر است.

تابلو اعلانات آپارتمان

محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان

 

تابلوی اعلانات آپارتمانی را از کجا تهیه کنیم؟

خرید تابلو اعلانات آپارتمانی به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. اما در صورت آشنایی با یک فروشنده معتبر اینترنتی می توانید در وقت و هزینه خود جهت رفت و آمد صرفه جویی نموده و تابلوی مورد نظر خود را از طریق بستر اینترنت سفارش دهید. امروزه فروشندگان زیادی اقدام به فروختن تابلوهای اعلانات آپارتمانی با برندهای متفاوت نموده اند.

انتخاب یک محصول با کیفیت از میان نمونه های موجود در محل فروش تابلو اعلانات آپارتمان نیازمند داشتن اطلاعات کافی است. یکی از معتبرترین و پر سابقه ترین برندها که در زمینه تولید انواع تابلوهای اعلانات  ، تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای  فعالیت می کند، برند آباد برد است  .که  محصولاتی زیبا و با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. جهت آگاهی از جدیدترین قیمت های تابلو اعلانات آپارتمانی و دریافت راهنمایی های لازم می توانید به فروشگاه آباد برد مراجعه نمایید .  محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید : خرید تابلو اعلانات از آباد برد

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟