هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همه چیز درباره ساخت تابلو اعلانات

ساخت تابلو اعلانات

تابلو ها ابزارهایی هستند که برای نمایش اطلاعات به افراد استفاده می شوند. تابلو اعلانات وسیله ای است که معمولاً در مراکز اداری و آموزشی کاربرد دارد .  کاربران می ‌توانند اعلامیه ها و مکتوبات مهم را جهت اطلاع رسانی برای عموم مردم در آنجا قرار دهند. دانشجویان می توانند با استفاده از اطلاعات قرار داده شده است . در تابلو اعلانات از زمان برگزاری امتحانات و کلاس ها مطلع گردند. استفاده از این وسیله سبب کاهش چشمگیر پرسش های تکراری می گردد . اطلاعات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار می ‌دهد. ساخت تابلو اعلانات با استفاده از ابزار گوناگونی انجام می شود.  در سایزهای مختلف موجود است.

ساخت تابلو اعلانات شیک

تابلو اعلانات پارچه ای

قطعات تشکیل دهنده تابلو اعلانات

تابلوهای اطلاع رسانی که امروزه در بازار موجود هستند  . در مدل های متنوعی ساخته می شوند که معمولاً قطعات زیر در ساخت تابلو اعلانات به کار گرفته می ‌شود:

  • در قسمت کادر دور تابلو از فلزهایی مانند آلومینیوم استفاده می شود .  از آن جا که این فلز دارای وزن زیادی نیست . می ‌تواند گزینه مناسبی برای تولید این تابلو به شمار بیاید.
  • قسمت صفحه تابلو از موادی مانند چوب پنبه ساخته شده است .  تا افراد بتوانند به راحتی نسبت به فرو کردن سوزن در آن اقدام نمایند. چوب پنبه خاصیت ارتجاعی داشته و فرو کردن سوزن باعث تغییر شکل آن نمی گردد .  به این ترتیب طول عمر تابلو تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
  • در لایه بیرونی صفحه تابلو از پوشش هایی مانند نمد یا موکت نازک استفاده می شود تا محصول زیبایی خود را حفظ نمایند.
  • برای اتصال قطعات مختلف تابلو اعلانات از پیچ و چسب مخصوص استفاده می شود. استفاده از پیچ برای اتصال زه های تابلو باعث مستحکم شدن آن می گردد.  از تغییر شکل آن جلوگیری می کند.

ساخت تابلو اعلانات جدید

بهترین برند تابلو اعلانات

بیشتر بخوانید : چه روش هایی برای ساخت تخته وایت برد وجود دارد؟ + آموزش قدم به قدم

موارد استفاده از تابلوی اعلانات

تابلوهای اطلاع رسانی می توانند در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرند . معمولاً در محل هایی استفاده می شوند که رفت و آمد زیادی وجود داشته باشد.

  • استفاده از تابلو اعلانات در آپارتمان های چند طبقه باعث می شود ساکنین آگاهی های لازم را در مورد قوانین و مصوبات مربوط به ساختمان به دست بیاورند.
  • نصب این تابلوها در طبقات مختلف دانشگاه و مراکز آموزشی می ‌تواند اطلاع رسانی لازم را برای دانشجویان به ارمغان بیاورد.  از ایجاد سردرگمی جلوگیری کند.
  • افرادی که در خوابگاه زندگی می کنند می توانند با بررسی مداوم تابلو اعلانات اطلاعات لازم را در مورد قوانین خوابگاه به دست بیاورند.
  • انجام اطلاع‌ رسانی در مورد ساعت های حضور پزشکان و فعالیت آزمایشگاه ها در درمانگاه و بیمارستان از طریق قرار دادن اطلاعات در تابلو اعلانات انجام پذیر است.

 

مدل های مختلف تابلو اعلانات

ساخت تابلو اعلانات در مدل های گوناگونی انجام می شود که از آن جمله می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این تابلوها در قسمت کادر دور خود دارای قطعات فلزی هستند . از نوعی پارچه مخصوص برای ساخت صفحه آن ها استفاده شده است. به کارگیری فوم یا چوب پنبه در قسمت پشت پارچه از ویژگی های این نوع تابلوها به شمار می رود. چنین تابلوهایی معمولاً در مراکز آموزشی و خدماتی به کار گرفته می شوند.

زیبایی این تابلوها مهم ترین ویژگی آن ها محسوب می ‌شود. پارچه های به کار رفته در قسمت صفحه آن ها در پشت شیشه قرار دارد. عدم دسترسی افراد به اطلاعات داخل تابلو از ویژگی های این محصول به شمار می رود. این تابلو در ابعاد متفاوتی تولید می شود .  مشتریان می توانند بسته به نیاز شان آن را انتخاب کنند.

  • تابلوهای پایه دار

چنین تابلوهایی از مرغوب ترین قطعات فلزی و ضد خش ساخته شده اند .  می توانند طول عمر بسیار زیادی داشته باشند. این محصول دچار تاب خوردگی نمی گردد و حالت اولیه خود را تا سال ها حفظ می کند.

  • تابلوی مغناطیسی

نصب این تابلوها نیازی به استفاده از پیچ و دریل ندارد .  به راحتی بر روی سطوح آهنی قرار می گیرد. این تابلوها بسیار زیبا هستند و از دوام بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید : خرید تابلواعلانات از آباد برد

ساخت تابلو اعلانات

قطعات تشکیل دهنده تابلو اعلانات

سخن پایانی

تابلوهای اعلانات وسیله هایی هستند که اطلاعات لازم را در اختیار عموم قرار می ‌دهند. این تابلوها با استفاده از قطعات مختلفی ساخته می شوند . قیمت این تابلوها بر اساس نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن ها سنجیده می شود.

یکی از معتبرترین برندهای ساخت تابلو اعلانات ، تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای ، برند آباد برد است . که با داشتن تجربه کافی در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

بیشتر بخوانید : تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟