هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید گلس برد شیشه ای

گلس برد شیشه ای

اگر بخواهیم یک جایگزین برای تخته های وایت برد به شما پیشنهاد کنیم، توصیه ما گلس برد شیشه ای است. این گلس بردها کاربردی شبیه به تخته های وایت برد دارند و تنها تفاوت آن ها در این است که گلس بردها دارای سطحی شیشه ای هستند و قسمت پشت آن ها کاملا معلوم است. اما شما به راحتی می توانید روی این گلس بردها بنویسید و بدون باقی گذاشتن رد ماژیک تمام نوشته خود را پاک کنید.

این محصولات دارای رنگ های مختلفی هستند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر شما هم می خواهید بدانید که گلس برد شیشه ای دارای چه ویژگی هایی است بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

گلس برد شیشه ای جدید

بررسی مهم ترین کاربرد های گلس برد

بیشتر بخوانید : آشنایی با تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و کاربرد آن

نگاهی به گلس برد و معرفی آن

گلس بردها یکی از جدیدترین نسل های تخته های وایت برد هستند . که به تازگی به بازار عرضه شده اند. این محصولات نسبت به تخته های وایت برد دارای مقاومت بیشتری هستند . طراحی بسیار زیباتری نیز دارند. همین مسئله موجب شده تا نظر تعداد زیادی از مشتریان را به خود جلب کنند. شما می توانید این تخته ها را در رنگ های مختلف خریداری کنید و با رنگ های گوناگون ماژیک روی آن ها مطالب خود را بنویسید. به عنوان نمونه شما می توانید به راحتی از ماژیک سفید روی گلس برد شیشه ای مشکی استفاده کنید.

علاوه بر انواع رنگی این بردها شما باید با نوع مغناطیسی آن نیز آشنایی داشته باشید. گلس برد مغناطیسی دارای رنگی شفاف است و قسمت پشت آن چه دیوار باشد و چه پنجره به طور کامل مشخص است. شما می توانید از این مدل گلس برد برای ادارات و مراکز آموزشی استفاده کنید.

مهم ترین مزایای استفاده از گلس برد شیشه ای

گلس بردهای شیشه ای دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فردی هستند. همین مزایا باعث شده تا خریداران بسیاری نسبت به این محصولات علاقه نشان دهند. شما هر مدل از گلس برد را که خریداری کنید می توانید از این مزایا بهره ببرید. در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت تا شما را برای خریدی بهتر راهنمایی کنیم.

وایت برد شیشه ای

بهترین مدل های گلس بردهای شیشه ای

  • طول عمر بسیار بالا

در زمان خرید گلس بردها می توانید مطمئن باشید که قرار است مدتی بسیار طولانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. صفحه مغناطیسی این شیشه ها قادر است برای مدت زمانی بسیار زیاد به راحتی کار کند و هیچ آسیبی نبیند.

  • تمیز کردن بسیار راحت

شما می توانید هر مطلبی که می خواهید روی گلس برد شیشه ای بنویسید .  بدون باقی گذاشتن هیچ گونه لکی آن را پاک کنید. شما برای پاک کردن این بردها نیاز به هیچ پاک کننده ای نخواهید داشت.

گلس برد

بهترین روش خرید گلس بردهای شیشه ای

  • ارائه رنگ های متنوع

اگر نمی خواهید تخته ای بی رنگ داشته باشید می توانید از بین صدها رنگ موجود این بردها دست به انتخاب بزنید. این بردها دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوعی هستند که دست شما را برای خرید باز می گذارند.

  • مغناطیسی بودن

شیشه های استفاده شده در تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی هستند.  شما می توانید تمامی مطالب تان را روی یک کاغذ بنویسید .  با استفاده از یک آهن ربا آن را روی تخته بچسبانید.

  • قابل استفاده به عنوان صفحه نمایش

شما می توانید از بردهای شیشه ای به عنوان یک صفحه نمایش برای پروژکتورها نیز استفاده کنید. تنها کافی است نور پروژکتور را طوری تنظیم کنید که درست روی صفحه برد بتابد.

گلس برد شیشه ای

مهم ترین ویژگی های گلس برد شیشه ای

سخن پایانی

همان طور که گفته شد گلس بردها یکی از بهترین جایگزین های تخته وایت برد هستند. شما می توانید به راحتی روی این بردها مطالب خود را بنویسید .  بدون بر جای گذاشتن لکه و رد آن را پاک کنید. علاوه بر این گلس برد شیشه ای دارای رنگ های مختلفی است . خاصیت مغناطیسی دارد . شما می توانید از آن به عنوان تابلو اعلانات استفاده کنید . مطالب مهم را روی کاغذ بنویسید و با آهن ربا روی آن بچسبانید.

 وب سایت آباد برد یکی از مهم ترین عرضه کننده های گلس بردهای شیشه ای است. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت بدون نیاز به حضور در فروشگاه محصول خود را خریداری کنید و بابت کیفیت آن مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید : ۵ مزیت اساسی گلس برد چیست و چرا باید آن را جایگزین تخته وایت برد کنیم؟

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟