هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید پایه تخته وایت برد و بررسی انواع، کاربرد ها و قیمت آن

پایه وایت برد گردان چرخدار

همان گونه که می دانید، امروزه برای تدریس دروس در مدارس و همچنین ارائه کنفرانس های گوناگون در دانشگاه ها، از تخته های وایت برد استفاده می شود. برای اینکه بتوان تخته وایت برد را به راحتی جابجا کرد، نیاز به پایه است. پایه تخته وایت برد دارای انواع گوناگونی است که هر یک از استحکام و جنس به خصوصی بهره مند هستند. اگر می خواهید با نحوه خرید پایه تخته وایت برد و انواع آن بیش تر آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

پایه وایت برد گردان چرخدار

خرید پایه تخته وایت برد از مراکز فروش معتبر و مطمئن

خرید محصول : پایه وایت برد گردان چرخدار

تنوع بالا در انتخاب و خرید پایه تخته وایت برد

باید توجه داشته باشید تنوع در انتخاب و خریداری پایه تخته وایت برد بسیار بالا است و افراد با هر بودجه ای می توانند یک نوع مناسب از پایه ها را تهیه کنند. انواع پایه تخته وایت برد عبارت اند از:

  • پایه تخته وایت برد چرخ دار

یکی از محبوب ترین پایه های تخته وایت برد که افراد بسیاری به خریداری آن می پردازند، پایه تخته وایت برد چرخ دار است. این محصول فوق العاده از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند نیاز شما را به خوبی در جابجا کردن تخته وایت برد برطرف سازد.

  • پایه تخته وایت برد تک ستون

به هنگام خرید پایه تخته وایت برد به شما پیشنهاد می دهیم پایه تک ستون را حائز اهمیت قرار دهید. این پایه دارای ۴ چرخ بوده و معمولا برای تخته وایت برد های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دقت داشته باشید پایه تخته وایت برد تک ستون فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد و در کمترین فضا می توان آن را نگهداری کرد.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تخته وایت برد پایه دار

  • پایه تخته وایت برد چوبی

از دیگر پایه های تخته وایت برد که می توانید به خریداری آن بپردازید، پایه تخته وایت برد چوبی است. این محصول از وزن بسیار کمی برخوردار بوده و باعث ایجاد فضای مطلوب در کلاس درس و… خواهد شد. برای خرید پایه تخته وایت برد چوبی به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما به مراکز فروش معتبر سر بزنید، چرا که اگر جنس چوب به کار رفته در پایه نا مطلوب باشد؛ قطعا مدت زمان زیادی قادر به استفاده از آن نخواهید بود. دقت داشته باشید پایه های تخته وایت برد چوبی به دلیل سبک سنتی خود، برای شرکت ها نیز مناسب می باشد و می توان از آن در اتاق مدیران و اتاق های کنفرانس استفاده نمود.

پایه وایت برد کلاسیک ستونی

تنوع بالا در خریداری پایه های تخته وایت برد

خرید محصول : پایه وایت برد کلاسیک ستونی

چرا به خریداری پایه تخته وایت برد بپردازیم؟

پایه های تخته وایت برد از مزایای بسیاری برخوردار هستند که از مهم ترین آن ها می توان به جابجایی تخته و امکان دیدن فیلم و تصاویر با پروژکتور اشاره کرد. امروزه در اغلب کلاس های درس از پروژکتور استفاده می شود که تماشای تصاویر بر روی تخته وایت برد واضح تر خواهد بود. به همین خاطر پیشنهاد می شود تا برای کلاس های خصوصی و عمومی حتما از پایه تخته وایت برد استفاده شود تا در صورت لزوم محل تخته وایت برد را به راحتی جابجا نمود. برای اگاهی از قیمت پایه های تخته وایت برد و انواع آن، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه بمانید.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

قیمت پایه تخته وایت برد چقدر است؟

بسیاری از افراد ممکن است به هنگام خریداری پایه تخته وایت برد، از قیمت آن جویا شوند. لذا باید بگوییم قیمت پایه تخته وایت برد با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود و نمی توان هزینه یکسانی را برای تمامی آن ها در نظر گرفت. به طور کلی می توان گفت قیمت پایه تخته وایت برد با توجه به عواملی همچون متریال به کار رفته، اندازه محصول، کیفیت و… تعیین می شود که پیش از خرید می توانید آن ها را مورد توجه تان قرار دهید.

پایه وایت برد دو ستون ماهان

قیمت مناسب پایه تخته وایت برد و مزایای بی شمار آن

خرید محصول : پایه وایت برد دو ستون ماهان

سخن پایانی

همانطور که تا به الان متوجه شده اید، خرید پایه تخته وایت برد امری اسان است اما باید به هنگام تهیه محصول کمی دقت داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی را خریداری فرمایید. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به خریداری پایه های تخته وایت برد برطرف کرده باشید. آباد برد تولید کننده انواع پایه تخته وایت برد ،تابلو اعلانات ،تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای … می باشد. شما با مراجعه به سایت آباد برد می توانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید .

بیشتر بخوانید: کاربرد و مزایای استفاده از تخته وایت برد چرخ دار

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟