هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

راهنمای خرید تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

همان طور که می دانید تخته های وایت برد یکی از پرکاربردترین وسایل در ادارات، مدارس و حتی خانه ها هستند. این محصولات در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که یکی از مدل های آن  تخته وایت برد شیشه ای پایه دار است. این تخته های وایت برد دارای پایه هستند و این پایه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید راحت تر و سریع تر تخته خود را جا به جا کنید. این تخته ها به صورت شیشه ای هستند و شما می توانید به راحتی نوشته های خود را بدون بر جای گذاشتن رد پاک کنید. در ادامه این مطلب شما را بهتر با این محصولات آشنا خواهیم کرد.

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

مشخصات اصلی تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

معرفی کامل تخته های وایت برد شیشه ای پایه دار

یکی از جدیدترین تخته های وایت برد موجود در بازار تخته وایت برد شیشه ای هستند. این محصولات صفحه ای کاملا شفاف دارند و قسمت پشت آن ها کاملا پیدا است. دوام و استحکام این محصولات نسبت به سایر تخته های وایت برد بسیار بالاتر است و می توان آن ها را در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این تخته های پایه دار قابلیت جا به جایی بسیار راحتی دارند.

چرخ های تعبیه شده در قسمت پایه این محصولات به شما امکان حمل و نقل راحت تر را می دهد. شما می توانید تخته وایت برد شیشه ای پایه دار را در قسمت های مختلف قرار دهید. اما دقت داشته باشید بهتر است این محصولات در جایی قرار بگیرند که در قسمت پشت آن ها نور مستقیم وجود نداشته باشد؛ زیرا ممکن است دید شما را کور کنند و شما نتوانید به راحتی مطالب روی تخته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :  بهترین مرکز فروش تخته وایت برد چه مشخصاتی دارد؟

کاربردهای تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته وایت بردهای شیشه ای پایه دار دارای کاربردهای متنوع هستند. از این محصولات می توانید در محیط های مختلف استفاده کنید. شما می توانید کارهای روزمره خود را روی این تخته ها یادداشت کنید و به عنوان یک یادآور از آن ها استفاده نمایید. علاوه بر این شما قادر هستید عکس عزیزانتان یا قبض های خود را به وسیله آهن ربا روی تخته های شیشه ای مغناطیسی بچسبانید.

تخته های وایت برد شیشه ای دارای رنگ های مختلف هستند. شما می توانید روی تخته های مشکی رنگ با ماژیک های سفید یادداشت بنویسید و فضایی جذاب روی این محصول ایجاد کنید. از تخته وایت برد شیشه ای پایه دار می توان در محیط های خانگی، محل کار، مدارس و … استفاده کرد. این تخته ها بسیار کاربردی هستند. بنابراین اگر هنوز تخته وایت برد را خریداری نکرده اید، پیشنهاد ما به شما خرید تخته وایت برد شیشه ای است.

تخته وایت برد شیشه ای

مزایای استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای

 

بیشتر بخوانید  :  مهم ترین نکات راهنمای خرید و معرفی تخته وایت برد

مزایای تخته های وایت برد شیشه ای پایه دار

تخته های وایت برد پایه دار ویژگی های منحصر به فردی دارند. این ویژگی ها باعث شده تا نظر خریداران را به خود جلب کنند. در ادامه مهم ترین مزیت های این تخته ها را با هم بررسی می کنیم:

  • امکان استفاده از ماژیک بدون باقی ماندن رد: شما می توانید از ماژیک به رنگ های مختلف روی این تخته ها استفاده کنید و پس از پاک کردن هیچ ردی روی تخته باقی نگذارید. در واقع سطح این تخته ها به آسانی تمیز می شود.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر شکستن: تخته وایت برد شیشه ای پایه دار مقاومت بسیار بالایی در برابر شکستن دارد و به راحتی نمی شکند.
  • مغناطیسی بودن: تخته های شیشه ای اغلب قابلیت مغناطیسی بالایی دارند. شما می تواند به راحتی آهن ربا و مگنت های مختلف را روی آن ها بچسبانید.
  • آسان بودن حمل و نقل: این تخته ها به علت داشتن پایه های چرخ دار بسیار راحت جا به جا می شوند و شما برای جا به جایی آن ها نیازی به بلند کردنشان ندارید.

 شیشه ای پایه دار

عوامل موثر بر قیمت تخته وایت برد شیشه ای

بیشتر بخوانید  : ۵ مزیت اساسی گلس برد چیست و چرا باید آن را جایگزین تخته وایت برد کنیم؟

سخن پایانی

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار یکی از انواع تخته های شیشه ای است. این تخته ها مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و ضربه دارند. علاوه بر آن شما می توانید این تخته ها را به راحتی جا به جا کنید. شما می توانید تخته های شیشه ای را از وب سایت آباد برد تهیه کنید. هدف اصلی این وب سایت جلب رضایت مشتریان است و با ارائه کیفیت بسیار بالا قصد دارد به این هدف دست پیدا کند.در صمن آباد برد محصولات دیگری مانند تابلو اعلانات ،تخته وایت برد ….نیز دارد .

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟