هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید تخته وایت برد ارزان+ لینک خرید

تخته وایت برد دو رو

یکی از بهترین لوازم آموزشی که از گذشته های دور تا کنون از آن استفاده شده، تخته است. این محصول در انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. تا چند سال پیش اکثر تخته های آموزشی، گچی یا گرین برد بودند. تخته های گچی معایبی داشتند که باعث شد، تولیدکنندگان به فکر جایگزین مناسبی برای آن ها بیافتند.به همین دلیل انواع تخته وایت برد در بازار عرضه شد. با وجود اینکه این محصول به نظر ساده می آید اما می توان، آن را به انواع مختلفی تقسیم کرد. در این مقاله از آباد برد، عرضه کننده انواع تخته‌های وایت برد و تابلو اعلانات، قصد داریم تا شما را با نکات مهم در خرید تخته وایت برد آشنا کنیم با ما همراه باشید.

خرید تخته وایت برد پایه دار

خرید تخته وایت برد

معرفی تخته وایت برد

تخته وایت برد در اصل یک سطح ساخته شده از پلاستیک فشرده یا شیشه است که با استفاده از ماژیک های مخصوص می توان بر روی آن نوشت. این وسیله آموزشی بسیار با دوام است و برای پاک کردن نوشته ها از روی آن، فقط به یک تکه ابر یا یک دستمال کوچک نیاز دارید.

این محصول در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود. مشتری می تواند بر اساس نیاز خود، اندازه مناسب را خریداری و از آن استفاده کند. در قسمت بعدی از این مطلب درباره خرید تخته وایت برد قصد داریم، انواع تخته های وایت برد را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید : آشنایی با تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و کاربرد آن

انواع تخته وایت برد

با وجود اینکه تخته های وایت برد را می توان به روش های مختلفی دسته بندی کرد. ما در این بخش قصد داریم تخته وایت برد را با توجه به نوع قرارگیری به دو گروه زیر تقسیم کنیم:

  • تخته وایت برد دیواری: در این نوع تخته ها دو حلقه فلزی در زهوار قرار دارد که با استفاده از آن ها می توان، تخته را بر روی دیوار نصب کرد. این مدل تخته وایت برد بسیار پرفروش است و فضایی را اشغال نمی کند.
  • تخته وایت برد پایه دار: گاهی نیاز است تخته را در ارتفاع کمتری قرار دهیم تا دسترسی به آن ساده تر باشد. در این مواقع، تخته وایت برد را بر روی یک پایه مخصوص قرار می دهند. این مدل با طراحی جالب خود، مخاطبان خاصی را برای خرید تخته وایت برد مجذوب خود کرده است.

خرید تخته وایت برد

وایت برد پایه دار

اگر قصد خرید تخته وایت برد را دارید، باید ابتدا اندازه و سپس نحوه قرارگیری آن را تعیین کنید. البته در برخی از مدل ها یک لایه فلز قرار دارد به همین دلیل می توان از اجسام مغناطیسی بر روی آن استفاده کرد. به این محصولات تخته وایت برد مغناطیسی می گویند.

از تخته مغناطیسی در فضای داخلی شرکت ها و سازمان های مختلف استفاده می شود. با خرید این تخته می توانید از آن برای نصب اطلاعیه ها و اعلانات مختلف استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : بررسی انواع مختلف پایه تخته وایت برد

نکات مهم در زمان خرید تخته وایت برد

قبل از خرید تخته وایت برد موردنظر باید به نکات مهم زیر، توجه کنید:

  • مدل های تخته وایت برد قابل حمل، وزن بسیار کمی دارند و فضایی برای بی نهایت نوشتن و پاک کردن در اختیار شما قرار می دهد.
  • اگر دوست دارید وایت برد و گرین برد را به صورت همزمان استفاده کنید، می توانید، تخته دو رو را انتخاب نمایید.
  • در هنگام خرید به زهوار دور تخته توجه کنید. این قاب باید استحکام کافی داشته باشد تا بتواند وزن تخته را تحمل کند.
  • سطح تخته باید به صورت یکدست و یک تکه و بدون ترک یا شکستگی باشد.
  • دقت کنید که بر روی سطح تخته، لکه ای وجود نداشته باشد.
  • اگر می خواهید از تصاویر ویدیو پروژکتور بر روی تخته وایت برد استفاده کنید باید از میان ابعاد بزرگ تر، انتخاب خود را انجام دهید.

تخته وایت برد دو رو

تخته وایت برد دو رو

خرید تخته وایت برد از فروشگاه اینترنتی آباد برد

وایت برد یکی از لوازمی است که نه تنها جنبه آموزشی دارد، بلکه می توان از آن در شرکت ها و ادارات نیز استفاده کرد. این محصول در تنوع بسیار بالایی تولید می شود، مشتری می تواند در زمان خرید تخته وایت برد، مدل دلخواه خود را از میان محصولات متنوع آباد برد، انتخاب کند. این وب سایت، اجناسی باکیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود، قرار می دهد. آباد برد به صورت حرفه ای به تولید تخته وایت برد شیشه ای و  تابلو اعلانات نیز می پردازد.

 

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟