هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی انواع مختلف پایه تخته وایت برد

پایه تخته وایت برد

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد که برای نگه داری تخته وایت برد از آن استفاده می شود، پایه تخته وایت برد است. مهم ترین وظیفه این پایه ها این است که وایت برد را به صورت ثابت سر جای خود نگه دارند. همچنین با استفاده از این پایه ها شما می توانید تخته را به راحتی جا به جا کنید. تخته های وایت برد دارای انواع مختلفی هستند که هر یک کاربرد به خصوصی دارند و شما می توانید بر اساس نوع استفاده خود یکی از مدل های این پایه ها را خریداری کنید. در ادامه به بررسی پایه های  وایت برد و انواع آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

پایه تخته وایت

مهم ترین کاربرد های پایه تخته وایت برد

بررسی مهم ترین ویژگی های پایه های وایت برد

در ابتدای مطلب بهتر است شما را بهتر و بیشتر با ویژگی های پایه های تخته های وایت  آشنا کنیم. اغلب ما تخته های وایت برد را به صورت ثابت و در حالی که روی دیوار نصب شده اند، دیده ایم. اما باید بدانید که شما می توانید این وایت برد ها را به صورت متحرک نیز مورد استفاده قرار دهید. اگر نمی خواهید وایت برد را به صورت ثابت روی دیوار نصب کنید بهتر است از این پایه ها برای تخته های خود استفاده کنید. پایه تخته وایت برد به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید  وایت برد را به راحتی جا به جا کنید.

بیشتر بخوانید : نحوه انتخاب مناسب ترین  وایت برد

انواع پایه تخته وایت برد

حال نوبت به آن رسیده که انواع پایه های  وایت برد را به شما معرفی کنیم. این پایه ها بر اساس جنس و نوع کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی شده اند که شما می توانید بر اساس استفاده خود و بودجه ای که دارید یکی از مدل های آن را خریداری کنید. در ادامه انواع پایه این تخته ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

پایه تخته وایت برد

پایه های وایت برد از نوع چرخ دار

پایه های وایت برد چرخ دار

این مدل از پایه های وایت برد دارای چرخ هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را از مکانی به مکان دیگر جا به جا کنید. علاوه بر این در پایین ترین قسمت پایه تخته وایت برد چرخ هایی قرار دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها تخته را به راحتی تکان دهید. اغلب پایه هایی که دارای چرخ هستند از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و شما می توانید در طولانی مدت به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

پایه های تخته وایت از نوع تک ستون

پایه  های وایت برد هایی که دارای یک ستون هستند، در قسمت زیرین خود چهار عدد چرخ دارند. این پایه ها بهترین انتخاب برای  وایت برد های با سایز ۵۰*۷۰ تا ۱۰۰*۸۰ محسوب می شوند. اگر می خواهید از  وایت برد در محیطی با محدودیت فضا استفاده کنید این مدل پایه تخته وایت برد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

پایه تخته وایت برد

بررسی مدل های مختلف پایه های  وایت برد

پایه های  وایت برد از نوع چوبی

اغلب پایه های وایت برد از جنس فلز هستند، اما برخی از مدل ها نیز وجود دارند که جنسی از چوب دارند. پایه های چوبی وزن مناسبی دارند و می توان آن ها را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. البته باید دقت داشته باشید که این پایه ها را بر اساس نوع  وایت برد و اندازه آن انتخاب کنید تا بتوانید در طولانی مدت آن ها را مورد استفاده قرار دهید.

پایه تخته وایت

خرید پایه  تخته وایت از فروشگاه های معتبر

خرید پایه  وایت برد

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم شما را با پایه تخته وایت برد و انواع آن آشنا کنیم. اغلب از پایه های تخته های وایت برای راحت تر شدن حمل و نقل تخته استفاده می شود. شما با استفاده از این پایه ها می توانید  وایت برد خود را در محیط های مختلف جا به جا کنید. علاوه بر این پایه ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن می توان به پایه های متحرک، تک ستون و چوبی اشاره کرد. شما می توانید این پایه ها و محصول دیگر مانند تخته وایت برد شیشه ای ،تابلو اعلانات …را از وب سایت آباد برد خریداری کنید و آن ها را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید : تفاوت تخته وایت برد معمولی با مغناطیسی چه چیزی می تواند باشد؟

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟