هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مهمترین ویژگی های ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک تخته وایت برد

تخته های نوشتاری از گذشته تاکنون تغییرات گسترده ای در کیفیت و مواد تشکیل دهنده خود داشته اند. در سالهای اخیر تخته وایت بردها جای تخته  سیاه های قدیمی را گرفته اند و با تنوع گسترده خود برای هر فضا و مکانی قابل استفاده می باشند. تخته وایت بردهای شیشه ای نمونه های جدید و پرکاربرد امروزی هستند. ماژیک تخته وایت برد شیشه ای با نمونه های دیگر ماژیک وایت برد دارای تفاوت های عمده ای است.

ماژیک های مورد استفاده برای تخته وایت بردهای شیشه ای بر اساس سه ویژگی مهم انتخاب می شوند.

  • جوهر ماژیک
  • نوک ماژیک
  • بوی جوهر

به تناسب رنگ تخته وایت برد شیشه ای خود می توانید از نمونه های متفاوت ماژیک آن استفاده کنید. مورد قابل توجه استفاده از تجهیزات با کیفیت و استاندارد است که مستقیما با طول عمر تخته در ارتباط است.

تخته وایت برد شیشه ای

انواع تخته وایت برد شیشه ای

بیشتر بخوانید :  راهنمای خرید تخته وایت برد شیشه ای

از چه ماژیک هایی برای تخته وایت برد شیشه ای باید استفاده کرد؟

پس از نصب وایت برد شیشه ای مهمترین چالش انتخاب ماژیک مناسب برای آن است. این نوع از تجهیزات مورد استفاده در تخته وایت بردهای شیشه ای نباید دارای رنگ ثابت باشد. این ماژیک ها باید پرر نگ باشند و به راحتی از روی تخته پاک شوند. ماژیک های مورد استفاده در تخته وایت های شیشه ای دارای جریان مداومی هستند. این تجهیزات بدون ایجاد لک یا پخش نامناسب جوهر روی تخته به راحتی قابل استفاده هستند.

چه ویژگی هایی در انتخاب تخته وایت برد شیشه ای تاثیرگذار هستند؟

استفاده از ماژیک مناسب برای تخته وایت بردهای شیشه ای اهمیت زیادی دارد. هر ماژیک باید از سه ویژگی مهم برخوردار باشد.

  • جوهر مناسب داشته باشد

جوهر مورد استفاده در ماژیک های تخته وایت  شیشه ای دارای دو نمونه یکبار مصرف و شارژی است. استفاده از نمونه های یکبار مصرف مقرون به صرفه نیست. اگر انتخاب شما ماژیک های قابل شارژ هستند بهتر است کیفیت جوهر مورد استفاده در آن را مورد توجه قرار دهید. ماژیک هایی که جوهر آنها سریع خشک می شود و کیفیت رنگ مناسبی دارند بیش از بقیه نمونه های ماژیک تخته وایت برد شیشه ای مورد توجه هستند.

  • نوک ماژیک

کارایی ماژیک ها باعث می شود تا دارای نوک های متفاوتی باشند. نوک ماژیکی که برای نوشتن استفاده می شود با نمونه هایی که برای نقاشی و طراحی استفاده می شوند متفاوت است. بر این اساس نوع نوک ماژیک ها در سه نوع دسته بندی نوک تیز، نوک تخت و نوک گرد قرار می گیرند.

  • بوی جوهر ماژیک

ترکیباتی که در تولید جوهر ماژیک های وایت برد استفاده می شوند مستقیما با بوی آن در ارتباط هستند. در ترکیب برخی از جوهرها از الکل، زایلن، تولوئن استفاده می شود که باعث بوی بد ماژیک تخته وایت برد شیشه ای می شود. از آنجا که کاربران مدت زمان زیادی با این ماژیک کار می کند بهتر است از  نمونه هایی از ماژیک که فاقد الکل هستند استفاده کنند.

تنوع رنگ ماژیک تخته وایت برد-min

 

تنوع رنگ ماژیک وایت برد شیشه ای

بیشتر بخوانید : ساختار ماژیک وایت برد

تفاوت ماژیک تخته وایت برد شیشه ای شارژی و معمولی

  • تفاوت در طراحی

این ماژیک ها به گونه ای طراحی شده اند که در زمان نوشتن روی تخته روان باشند و اثر مناسبی بر جای بگذارند.

  • برخورداری از نوک ارتجاعی

این خاصیت باعث می شود جوهر به اندازه  متناسب وارد نوک شود که  تا حد زیادی بر روی طول عمر ماژیک اثرگذار است.

  • مقرون به صرفه بودن

نمونه های شارژی ماژیک بسیار مقرون به صرفه هستند. کاتریج هایی که در ماژیک های شارژی مورد استفاده قرار می گیرند با هزینه پایین تری تعویض می شوند و تا مدت ها قابل شارژ و استفاده هستند.

  • استفاده مداوم از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

چند بار مصرف بودن این نمونه از ماژیک از قابلیت های مهمی است که این نمونه از ماژیک دارد.

ماژیک تخته وایت برد

 

 

تنوع  در رنگ و نوک ماژیک

نتیجه گیری

از زمانی که تخته وایت برد ها جایگاه  تخته سیاه را به انحصار خود درآورده اند مدت زمان زیادی نمی گذرد. ورود این تجهیزات آموزشی و نوشتاری به بازار لوازم التحریر باعث شد تا لوازم جانبی منحصر به فردی برای آنها تولید شود. ماژیک های مورد استفاده در تخته های وایت شیشه ای و غیر شیشه ای باید دارای جوهر با کیفیت بدون بوی نامطبوع و نوک متناسب با کاربری متفاوت باشند.    

خرید محصول : ماژیک تخته وایت برد

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟