هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه انتخاب قیمت تخته وایت برد مناسب

تخته وایت برد یکی از اصلی ترین ابزار ها در کلاس درس، دفاتر، موسسات آموزشی و سایر مکان های آموزشی و علمی است. تخته وایت برد حتی در اتاق های شخصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نوع، جنس، کاربرد و قیمت تخته وایت برد متنوع است و تفاوت های زیادی دارد.

شما می توانید به راحتی افکار خود را بر روی آن بنویسید، مسائل را حل کنید، اشتباهات خود را به راحتی پاک کرده و تصحیح کنید و یادگیری را برای خود آسان تر کنید. وایت بردها برای یادگیرندگان بصری عالی هستند. نمایش بصری و اولویت بندی وظایف به شما کمک می کند تا فعالیت های خود را مدیریت کنید.

تاثیر نوع تخته در قیمت تخته وایت برد

قیمت تخته وایت برد با توجه به ملاک های زیر متفاوت است و تغییر می کند:

هدف از انتخاب وایت برد

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید بهترین نوع وایت برد برای شما چیست. این است که تعیین کنید هدف شما از خرید تخته وایت برد چیست. با تعیین هدف، هزینه ای که برای آن باید بپردازید و قیمت تخته وایت برد برای شما بهتر مشخص می شود.

آیا برای استفاده شخصی در دفتر شما، در یک اتاق جلسه یا در یک منطقه عمومی خواهد بود؟

پاسخ این سوال به شما در تصمیم گیری درباره سایر معیارهای تخته سفید مانند سطح، اندازه و زیبایی طراحی کمک می کند. شما می خواهید مطمئن شوید که تخته سفیدی که در نهایت انتخاب می کنید با اهداف شما مطابقت دارد و به کار شما می آید.

قیمت تخته وایت برد دانش آموزی

 

بیشتر بخوانید : هر آنچه باید درباره تخته شیشه ای وایت برد بدانید

جنس سطح وایت برد

در مرحله بعد، شما باید گزینه های مختلف برای سطح وایت برد خود را بررسی کنید.

انتخاب های شما احتمالاً شامل چینی، ملامین و شیشه است. این تصمیم مهمی است زیرا سطوح مختلف برای مصارف مختلف در نظر گرفته شده است و در نهایت بر طول عمر و قیمت تخته وایت برد تاثیر گذار است. به عنوان مثال، طول عمر یک تخته وایت برد چینی برابر با شش تخته با سطح ملامین است، بنابراین یک گزینه عالی برای تخته وایت برد در مناطق پر رفت و آمد است. علاوه بر این، سطح نیز بر نوع نگهداری و تمیز کردن تخته تأثیر می گذارد.

اندازه وایت برد

هنگام انتخاب اندازه تخته سفید خود، باید تعدادی از موارد را در نظر بگیرید.

تخته وایت برد جدید 1402

قیمت تخته وایت برد در اندازه های مختلف

اولین مورد این است که دیوار یا اتاقی که می خواهید تخته سفید خود را روی آن قرار دهید چگونه است؟

اندازه تخته سفید شما نیز به تعداد افرادی که از آن استفاده خواهند کرد بستگی دارد. یک تخته وایت برد برای استفاده شخصی در مقابل تخته وایت برد برای اتاق، تخته از نظر اندازه متفاوت است.

طراحی قاب وایت برد

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید، زیبایی طراحی تخته سفید شما و نحوه تناسب آن با لحن و فرهنگ کلی فضای کاری شما است. یکی از راه ‌های متمایز کردن وایت برد، رنگ قاب است. به عنوان مثال، قاب چوبی برای تخته وایت برد رسمی تر در نظر گرفته می شود که درافزایش قیمت تخته وایت برد نیز تاثیر دارد. از طرف دیگر روکش های گرافیتی یا آلومینیومی نیز مدرن و براق هستند.

سایر لوازم جانبی تخته

برخی موارد وجود دارد که به شما کمک می کند تا عناصر تزئینی را به فضای کار خود اختصاص دهید و به آن اضافه کنید، از جمله آن ها می توان به پاک کن ها، پاک کننده ها و آهن ربا ها اشاره کرد. برخی از تخته ‌های وایت برد دارای الگوهای شبکه ‌ای هستند، بنابراین به این فکر کنید که آیا این گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

در نهایت، باید در نظر بگیرید که آیا می ‌خواهید تخته وایت برد خود را نصب کنید یا نیاز به یک سه پایه دارید.

 

تخته وایت برد جدید

قیمت تخته وایت برد کوچک

بیشتر بخوانید : تاثیر تخته وایت برد شیشه ای برای کودکان در کاهش استرس آن ها

جمع بندی

تخته وایت برد یک ابزار عالی برای هر محیط کاری، درسی و اداری است. شما با توجه به نیاز خود می توانید تخته وایت برد مناسب را در اندازه، جنس و متناسب با فضای کار خود انتخاب کنید. شما می توانید از طریق سایت ما با ارائه دادن مناسب ترین قیمت تخته وایت برد خریداری کرده و یا سفارش دهید. ما بهترین تخته وایت برد ها ،تخته وایت برد شیشه ای ،تابلو اعلانات ….را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟