هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروش تابلو اعلانات چوبی

تابلو اعلانات

تابلو اعلانات چوبی ساده همراه با پارچه مخصوص ضد آفتابکه به صورت بسیار شکیل و زیبا و چشم نواز طراحی شده است است. این تابلو اعلانات ضد خش با طراحی زیبا و ویژگی راحتی نفوذ سوزن در تابلو به همراه فوم ضخیم طراحی شده و نصب آن بسیار آسان است.
تابلو اعلانات چوبی ساده که برای نمایش پیام‌های عمومی به کار می‌رود و در محیط‌ های ویژه‌ای چون دانشگاه‌ها, مساجد و مراکز خدماتی شایع ترند. راهروها, خوابگاه‌ها، لابی‌ها و کیوسکهای تبلیغاتی مکان هایی هستند که بیشتر دارای تابلوهای اعلانات هستند.  که به صورت پراکنده نصب شده‌اند. این فروش  تابلو اعلانات با پارچه مخصوص ضد آب و فوم با کیفیت تولید شده است .  بدنه آن از جنس آلومینیوم با کیفیت می باشد.
از مشخصات این تابلوها می توان به پارچه مخصوص ضد آفتاب, طراحی زهوار زیبا, نفوذ راحت سوزن در پنل, فوم ضخیم, طراحی شیک , مقاومت بالا , نصب آسان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : معرفی تابلو اعلانات لاکچری + ویژگی های منحصر به فرد

روش برای استفاده از تابلو اعلانات چوبی

تابلوهای اعلانات معمولاً به چهار روش مختلف استفاده می شوند. این تابلوها انواع مختلفی دارند که شامل تزئینی، نمایشی، اطلاع رسانی و تعاملی می شوند. هر کدام عملکردهای مجزایی دارند و برای این که از آن ها استفاده کنید لازم است بدانید هر کدامیک از آن ها برای چه مکانی مناسب تر است.

تابلو اعلانات چوبی

  • تابلوهای تزئینی

شما میتوانید یک دیوار خالی را به یک شاهکار خلاقانه تبدیل کنید. بیشتر کلاس‌ های درسی از یک تابلوی اعلانات تزئینی برای استفاده از یک موضوع، مانند بازگشت به مدرسه، تغییر فصول‌، تعطیلات و غیره استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید : فروش تابلو اعلانات چوبی با ابعاد متفاوت و قیمت متنوع

  • تابلوهای نمایشی

این نمونه  تابلو های  اعلانات بیشتر در مدرسه  استفاده می شود . معمولاً در راهروهای خارج از کلاس درس قرار دارند.  از این تابلو برای نشان دادن عملکرد دانش آموزان و محتواهای آموزشی استفاده می شود . به همین دلیل این تابلوها ساده تر هستند و نیاز به برنامه ریزی کمتری دارند.

  • تابلوهای آموزشی و مفهومی

می توان یک موضوع را به کمک چند تصویر به دانش آموزان یا دانشجویان نشان داد و اطلاعات آن ها را در آن زمینه تقویت نمود. از این نوع از تابلو اعلانات برای تکمیل آموزش های درسی استفاده می شود. این نوع تخته ها برای نمایش مطالبی مانند جداول تناوبی، نقشه ها، جداول زمان و حتی تکالیف خانه بهره برداری می شود.

  • تابلوهای تعاملی

اگرچه تابلو اعلانات تعاملی به برنامه ریزی و زمان بیشتری نیاز دارند، اما اگر درست انجام شوند، جزو ابزارهای ضروری برای یادگیری هستند. این تابلوها دانش‌آموزان را به فعالیت های تعاملی تشویق می کند و این امکان را ایجاد می کند تا مهارت‌هایی مانند تشخیص، حل مسئله، هماهنگی دست و چشم و دیگر موارد در دانش آموزان ارتقا یابد.

شما می توانید از طریق سایت ما با  مناسب ترین قیمت تخته وایت برد خریداری کرده و یا سفارش دهید. ما بهترین تخته وایت برد ها ،تخته وایت برد شیشه ای ،تابلو اعلانات ….را با بهترین کیفیت به شما ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید : کاربرد انواع تابلو اعلانات ساختمان و کاربردهای آن

 

 

منبع :https://tga-arsh.ir

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن گفتگو...
نیاز به مشاوره دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟